Syg baby :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Janni-Martina-vb

Var til lægen med Alexander idag, han havde feber og igår aftes brækkede han sig 5 gange... 3 gange udover mig..skønno!!

I løbet af natten producerede han 2 super fine diarré bleer...nam nam, dem fik farmand altså lov at tage sig af.

Så til lægen med ham i formiddags, og de sendte mig til Roskilde sygehus, mens lægen undersøgte ham var han dog så sej at han lige lavede en fin tomatsuppe ble som lægen så lige kunne kigge lidt på. Mor her var super stolt specielt fordi der også var en lille tissetår i.

Han var stadig ret sløv, men ville meget gerne have noget saftevand. Så vi fik lov at tage hjem, og skal så give ham saftevand meget ofte, og hvis det bliver værre tilbage på sygehuset, men det har mor her bestemt at det bliver det ikke, for Alexander er bare en supermand. :)

Men det er altså ret hårdt når nu det er første gang han er syg, og jeg er fyldt med hormoner, og i forvejen er lidt en pylremor.

Anyway håber han holder saftevandet indenbords i løbet af natten, for alle mine pyjamaser hænger til tørre nu, så hvis han skal kaste op så må det altså være fars tur til at mærke den varme strøm af øøhhmm kærlighed....:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Jeamie-vb

Håber du får din nattesøvn smile. Kender et par stykker med samme str baby, der har haft samme natte-tur som dig sick

Anmeld

20. april 2012

Janni-Martina-vb

Lille Alexander vågnede her til morgen feberfri!! :D  Og har smilt og endda ville lege lidt. Så det er dejligt at få sin glade baby igen. Han er dog stadig lidt pylret, og har svært ved at falde i søvn hvis ikke han ligger i mors eller fars arme.

Men det tager vi gerne med når nu han har det bedre :)

Anmeld

20. april 2012

babytrunte-vb

Puha sikke en omgang. Forresten ret godt klaret at han lige kunne vise lægen hvordan han havde det, det er sgu nemmere end fortællerens glæde ved opkast og diarre.

Men dejligt han er ved at få det bedre. Rigtig god bedring

Anmeld

20. april 2012

Janni-Martina-vb

Tak :)

Ja det var rigtig godt timet med den ble :)

Idag er farmand hjemme med Alexander, og jeg skal ud og handle med min mor og min store dreng Oliver. Nu har det hele handlet om baby de sidste 2 dage, så nu skal den store have noget opmærksomhed.

Så han fik lov at tage en fridag fra SFO og komme ud og hygge med mor og mormor, det glæder han sig til. Tager afsted om en halv times tid :)

Herhjemme må farmand så tage sig af baby og rydde op, for vi får huset fuld af gæster til brunch i morgen da vi skal fejre min 30 års fødselsdag (6 april).

Så dejligt at Alexander lige når at komme ovenpå til det :)

Anmeld

20. april 2012

als-vb

Ikke særlig sjovt med syge babyer men er unægtelig en delaf firældreskabets glæder..... Eller noget. Godt han alligevel er kommet sig så hurtigt. Og syge børn har bare en tendens til at hænge en i skørterne og sådan er det bare :)

Anmeld

20. april 2012

babytrunte-vb

Dejligt med hyggedag med den store.. det trænger du vist også til. Og tillykke med fødselsdagen for nogle dage siden..

Anmeld

20. april 2012

Janni-Martina-vb

Ja Als, jeg har det altså stadig når jeg er syg, ville jeg da helst have at min mor var her og nussede om mig :)

Ja Babytrunte det trængte både mig og Oliver til. Det var super dejligt, og han blev vist også rigeligt forkælet :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.