Var til lægen med Alexander idag, han havde feber og igår aftes brækkede han sig 5 gange... 3 gange udover mig..skønno!!
I løbet af natten producerede han 2 super fine diarré bleer...nam nam, dem fik farmand altså lov at tage sig af.
Så til lægen med ham i formiddags, og de sendte mig til Roskilde sygehus, mens lægen undersøgte ham var han dog så sej at han lige lavede en fin tomatsuppe ble som lægen så lige kunne kigge lidt på. Mor her var super stolt specielt fordi der også var en lille tissetår i.
Han var stadig ret sløv, men ville meget gerne have noget saftevand. Så vi fik lov at tage hjem, og skal så give ham saftevand meget ofte, og hvis det bliver værre tilbage på sygehuset, men det har mor her bestemt at det bliver det ikke, for Alexander er bare en supermand. :)
Men det er altså ret hårdt når nu det er første gang han er syg, og jeg er fyldt med hormoner, og i forvejen er lidt en pylremor.
Anyway håber han holder saftevandet indenbords i løbet af natten, for alle mine pyjamaser hænger til tørre nu, så hvis han skal kaste op så må det altså være fars tur til at mærke den varme strøm af øøhhmm kærlighed....:P
Anmeld