Mødregruppe for børn der er født i 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Blomstemor-vb

Jeg kunne godt tænke mig at skrive med mødre der har børn fra 2008.

Er der evt nogle fra hillerød og omegn?

Jeg søger nogle veninder med børn, da jeg desværre er den eneste med børn i min vennekreds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

als-vb

Bor ikke lige i dit område. Men blev selv mor for første gang i 2008, nærmere 12. August. Til min dejlige, temperamentsfulde datter.

Har lige gået tøs nr to for ti dage siden. :)

Anmeld

20. april 2012

Jeamie-vb

Jeg bor desværre heller ikke lige i dit område smile. Men har da en, også temperamentsfuld, ung mand fra 1 oktober 2008 wink.

Anmeld

21. april 2012

Blomstemor-vb

Min casper er fra 10 november :)

I siger meget temperement, min han har også et heftig temperement, især hvis han ikke får sin vilje eller hvis han ikke blir hørt, hvordan er jeres?

Jeg har nemlig ikke oplevet det med min store dreng på 6 år være på den måde, men han var også i den alder da han blev storebror, og det modnede ham en del.

Anmeld

15. maj 2012

Jeamie-vb

Jamen min er det i alle mulige og umulige situationer. Har ikke helt lure ham af endnu. Han har helt fra fødslen været udstyret med et ret kraftigt temperament og dertil tilhørende kolik. Men nu er det som en tikkende bombe hvor du aldrig helt ved hvor du har smile. Kan være en del af en sætning der tænder ham af, hvis han spiller og det ikke helt går efter planen så skriger han og slår på tingene, nrå han skal ha tøj på / af, børstet tænder, når vi forklarer ham at han skal lukke skabet ind til boller/müsli bar/oa fordi vi snart skal spise rigtig mad, når vi forældre taler sammen,  når vi gør noget i en forkert rækkefølge osv osv smile... Det er ofte med hyl, skrig, råben og til tider slår på ting / os...

Anmeld

29. december 2012

mormaria80-vb

Hejsa

Jeg er heller ikke fra Hillerød, men fra København.

Jeg har en søn fra oktober 2008 og en datter fra 12. december i år.

Mvh christine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.