Søger fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

MorRiis-vb

Hej Janni

Kan du sende linket til fotografen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Janni-Martina-vb

Det kan jeg godt, men det er en butik, og har lige kigget på deres hjemmeside og de har ikke nogen billeder derinde så man kan se hvad de laver. Ret irriterende, men det er den fotograf jeg altid bruger.

Www.renholt.dk

Man ringer og bestiller tid i forvejen, så har de et lille lokale inde i en gård hvor de tager billeder. Jeg har desværre kun 1 billede tilbage af min knægt, men de brugte en masse rekvisitter også, simple ting som en kuffert og sæbebobler. :)

Prisen kommer an på hvad størrelse billeder du vil have og hvor mange, men man får et fint prøveark, jeg uploader et billede her af et prøveark fra en anden fotoserie af mig med min dreng, vi bestilte 4 af billederne i sort hvid, og de blev SUPER flotte. Størrelsen var lidt større end normal foto og det blev 500 kr ialt.

Anmeld

17. april 2012

Janni-Martina-vb

Men jeg ved lige præcis hvad du gerne vil have, og en sådan fotograf har jeg også været til da min store dreng var bebs... Men hun kom på besøg hos min nabo til hendes mødregruppe, og tog billeder af alle babyerne samme dag.

Uploader billede her

Anmeld

17. april 2012

Janni-Martina-vb

Kan prøve at få fat i hendes nummer, eller link til en hjemmeside, men lover ikke noget. Det er som sagt en del år siden, og ved ikke om min veninde stadig har hendes kontakt oplysninger.

Hun tog også nogle rigtig flotte billeder af mig og bebs, og også ammebilleder, som blev flotte og kunstneriske.

Anmeld

17. april 2012

MorRiis-vb

Hej Janni

Det er stadig for almindeligt (kender godt Click) - jeg vil gerne have noget anderledes :-) 

Jeg tror jeg prøver marylo studio - det ligner mest den stil jeg søger

Hvis andre har forslag så kom endelig med dem :-) 

Mor Riis

Anmeld

17. april 2012

Meesalith-vb

MorRiis SKREV:

Hej Janni

Det er stadig for almindeligt (kender godt Click) - jeg vil gerne have noget anderledes :-) 

Mor Riis

Det er hende her fra Randers, jeg kommer til at tænke på, når du viser dine links.

http://medine.zenfolio.com/?customize=2

De er vildt flotte, de billeder, men hun er fuldt booket, og hun er ret dyr...

Anmeld

17. april 2012

Linse79-vb

Meesalith SKREV:

MorRiis SKREV:

Hej Janni

Mor Riis

Det er hende her fra Randers, jeg kommer til at tænke på, når du viser dine links.

http://medine.zenfolio.com/?customize=2

De er vildt flotte, de billeder, men hun er fuldt booket, og hun er ret dyr...

Anmeld

17. april 2012

Linse79-vb

Hejsa

Jeg kan VARMT anbefale Fotograf Frederikke Brostrup, hun tager nogle gode og anderledes billeder, og så bliver de taget i ens eget hjem. Tjek hendes hjemmeside på http://www.frederikkebrostrup.dk/, eller find hende på facebook http://www.facebook.com/fotograffrederikkebrostrup

På facebook er der lagt rigtig mange billeder ind.

De bedste hilsner

Anmeld

17. april 2012

MorRiis-vb

Hej Linse

Det er heller ikke den stil jeg søger - hun kommer hjem så det er lidt mere reportageagtigt. Se mine links - så kan du se hvad jeg søger :-) Men tak for indslaget :-)

Anmeld

17. april 2012

MorRiis-vb

Nå nu har jeg fundet en side med en masse fotografer - hvor der bla er den stil jeg søger - tak for hjælpen alle sammen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.