Min søn er endnu ikke så stor, han er jo kun lige omkring de måneder.
Til gengæld kender jeg det fra mig selv, da jeg selv var barn.
Jeg kan huske jeg skulle i børnehave og jeg blev sat ved en af pedagoerne der hed Vivi, sjovt jeg kan huske det navn den dag i dag, men det kan jeg altså.
Jeg skreg som en stukken gris, da min mor gik fra børnehaven og hende Vivi holdt bare fast i mig, så jeg ikke kunne gå med min mor igen, efter hun havde afleveret mig.
Jeg har altid været noget af en tryghedsnarkoman og har altid fået svigt fra min fars side af, så tror det var det der gik igennem mig, da moar bare gik sin vej, uden at tage mig med.
Senere, kan ikke huske hvor længe efter, der faldt jeg til ro igen og hende Vivi tog godt hånd om mig. Faktisk blev hun min yndlingspedagog fra den dag af og da min mor kom for at hente mig, ville jeg slet ikke med hjem, men ville blive ved hende Vivi :-)
Ikke fordi jeg kan hjælpe dig så meget med det, men fortælle dig at med de rigtige pedagoger omkring dit barn, så skal det hele nok gå :-) Og hvis du evt kune aftale at han har en fast pedagog, som kan tage imod ham, som min mor gjorde, så han ikke hver dag skal tages imod af en ny 'fremmede', så kunne det måske også mindske han' angst eller hvad der ellers køre rundt inde i ham, når du aflevere ham og går igen ;-)
Anmeld