Hej - jeg er ny :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Blomstemor-vb

Hej! Jeg er 30 år, har to dejlige børn; en på knap 4 og en på knap 1 år, samt planer om en trejde heart - For øjeblikket har jeg og min mand store planer om at jeg skal gå hjemme med den mindste  o-klapperi , så det er spændende om det kan lade sig gøre!

Kram fra mig smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Cilottemor-vb

Hej og velkommen til :0)

Pøj pøj med jeres planer om at gå hjemme, også med planer om en 3. baby......Så skøøøønt. Det er sådan en skøn tid vi går i møde, så må vi håbe den bliver noget bedre end sidste år....håber du synes om at være med her...

Hej for nu

Anmeld

12. april 2012

Janni-Martina-vb

Velkommen til :)

Jeg er også 30 med 2 børn, Oliver på 6 og Alexander på 10 måneder.  Og så den 3 i maven (William) som kommer til August.

Glæder mig til at høre mere om planerne om den 3. Har i snakket om hvornår det skulle være, hvis det skulle være?

Anmeld

12. april 2012

Blomstemor-vb

Engang til sommer wink der skal projektet startes. Men med nr. 2 gik der 4 måneder før der var bid, så tænker lidt om der måske går længere tid nu? (med den første var det ved første forsøg). Hvor lang tid er der gået før du var gravid med dine tre?

Anmeld

12. april 2012

Janni-Martina-vb

Den første blev jeg gravid mens jeg var på p-piller....

nummer 2 lagde jeg pillerne på hylden og blev gravid inden for 2 uger....

Og nummer 3 tja vi kom vist til at være lidt ufornuftige kort tid efter jeg havde født nr 2, så han kom bare :)  Så jeg er blevet meget hurtigt gravid med alle 3.

Håber ikke der kommer til at gå så lang tid denne gang for jer. Bruger i ægløsningstest og sådan noget?

Anmeld

18. april 2012

Blomstemor-vb

Hejsa og velkommen til

Jeg er også ny håber vi snakkes ved på siden :) Og tillykke med bebs i mavsen :)

Knus herfrasmile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.