opdragelse af 1-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2012

annepanne-vb

Jeg har en søn på knap 14 md, min første. Jeg er så meget i tvivl om hvor meget jeg kan opdrage på ham og om jeg er for hård nogen gange. F.eks. vil han rigtig gerne trykke på knapperne på min computer, men den går i stykker af det så det må han selvfølgelig ikke. Kan jeg opdrage på ham nu og sige nej osv eller er han for lille og jeg må accepterer at jeg ikke kan sidde med computer når han er vågen? håber der er nogen gode råd derude

hilsen anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Polyp-vb

selvfølgelig kan du sige nej til ham nu - primært ved at fjerne ham og sætte ham igang med noget andet...dvs du får ikke meget ud af at sidde ved computeren med ham i nærheden...men der er jo altså bare nogle ting, han ikke skal pille ved enten for tingenes skyld eller hans egen sikkerhed ;-)

Anmeld

5. august 2012

annepanne-vb

Hej!

Vi har også en i den alder nu (juli-august) og jeg synes også det er ret besværligt at have computeren tændt når han er vågen. Så det henlægger jeg for det meste til når han er i vuggestue eller til om aftenen når han sover. Det gør det hele lidt mere afslappet både for ham og for mig. Det er også svært at holde øje med ham hvis han er ude af syne og man koncenterer sig om voksenting som computeren jo meget er.

Men du fandt jo nok ud af noget. Det er længe siden denne tråd blev startet...

Knus Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.