stakkels min kommende svigerdatter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Meesalith-vb

Min søn på snart 3 snorker helt vildt!

Han bliver lagt i vores seng, smidt ind i sin egen når vi går i seng, og omkring kl 4 trisser han ind hos os. Han skal allerhelst ligge og holde i hånd, mens han ligger helt tæt med hovedet. Meget gerne op af mit øre.

Har optaget ham, så vi har til hans bryllup. Svigerdatter skal jo vide hvad hun går ind til :-P

Snorker jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeps min snorker helt ekstremt meget......

Nogen gange er det så slemt at vi er nødt til at skrue lidt op for fjernsynet for at høre hvad der bliver sagt......og han sover altså i sit eget værelse ved siden af køkkenet..........

Han er 5 år nu og det har vel stået på siden han var 2-3 år gammel.......og det er lige meget om han ligger på siden, på ryggen eller på maven så snorker han......

Anmeld

10. april 2012

Mabje-vb

Vores knap 3-årige snorker også så det basker!!

Vi har fået af vide, at der ofte hænger sammen med hævede/store mandler og det har han! En del små børn har åbenbart tendens til store mandler uden at det er et problem i øvrigt, men det giver altså en voldsom snorken - også når de ikke ligger på ryggen....

Har selv tænkt tanken om stakkels fremtidige svigerdatter, men forhåbentlig går det over ;o)

Anmeld

10. april 2012

Hobitten-vb

Vores datter snorkede også rigtig meget, og det betød at hun tit var træt, efter en nats søvn.

Da hun fik dræn i, røg polypperne også. Det hjalp på hendes lidt snøvlende tale og snorken. Begge dele er dog vendt lidt tilbage, så til dræn-kontrol skal de også lige tjekke om polypperne er vendt tilbage.

Anmeld

10. april 2012

Jeamie-vb

Hi hi hvor sødt smile. Min snorker ikke, til gengæld snakker han i søvne tongue

Anmeld

10. april 2012

Meesalith-vb

Han har grotesk store mandler, men vores læge vil ikke gøre noget. Snakken i søvne gør han også :-) 'Lara kom her, Albert kom her' og lidt efter 'chalaladebolle' som betyder chokoladebolle. Men det er lidt sødere end den monster høje snorken han kommer med :-) med mindre han stadig snakker i søvne om Lara, efter han er blevet gift med en anden :-P

Anmeld

10. april 2012

Fru_Hansen-vb

Vores knægt snorkede også rigtig meget både nat og dag, eller det vil sige om dagen kunne han slet ikke trække vejret igennem næsen, så han fik fjernet polypper, de var ret store. Det hjalp også på snorkeriet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.