Nåede i hvad i ville i påsken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Jeamie-vb

Kan huske der var nogle af jer der havde nogle ret seje planer smile - nåede i dem ? 

Planen hèr var bare hygge og togmuseet...vi nåede ikke tog museet wink..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Meesalith-vb

Niks. Planen var at rydde op i kælderen... Vi fik sat trampolin op, vasket 5 vaske, taget i Ikea, sat halvdelen af ikeatingene op, kørt 3 læs til genbrug og plantet grønkål og ærter ud. Desuden fik jeg lavet lidt på opgaven... Så synes det er ok, vi ikke helt nåede det vi havde planlagt :-)

Anmeld

9. april 2012

kongster-vb

Vi havde ingen planer overhovedet - og vi nåede det hele :-)

Faktisk var vi ret effektive. Fik købt og opsat 5 lamper, slebet og malet et skab og ombetrukket 4 stole. Derudover en masse hygge, spontane gæster, påskefrokost hos min søster og en tur i svømmehal med ungerne. Skøn ferie!

Nu står den på lidt arbejde inden ugen rigtig starter i morgen

Anmeld

9. april 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja og mere til.....

Vi fik ryddet ud i mandes tøj, ryddet op i alle skabe og skuffer på kontoret, gjort rent bag ved opvaskemaskine, vaskemaskine og komfurret, vasket ALT tøjet i vores 3 vasketøjskurve, sat nye halogenspot op i begge badeværelser, ordne haven, vasket begge biler samt rengøring indvendig i dem begge.

Der ud over blev det også til 2 ture i svømmehallen, en tur i Randers regnskov, en påskefrokost hos min mormor, en masse gåture og påskeægsjagt sammen med ungerne........og så selvfølgelig en masse hygge med boller, tegnefilm, snolder, varm kakao, sodavvand osv.

Anmeld

9. april 2012

Heidi Nielsen-vb

Nåhhh ja jeg nåede også at søge 3 stillinger.........

Anmeld

10. april 2012

Signe1704-vb

Vi nåede vores planer som bestod af 3 dage med min familie og en påskefrokost. Hos familien blev der påskeklippe klistret, lavet bolsjer, bagt påskekage, en tur ud og kigge på små lam på fårets dag, en tur på stranden og en masse hygge og kortspil. Samtidig fik manden arbejdet en masse, da han ikke kunne holde fri. Men han var sammen med os og arbejdede 'hjemmefra' (hos mine forældre).

Søndag var vi hos min mands stedfar og hans nye kæreste (min mands mor er død). Stedfaren holder altid påskefrokost søndag hvor hans egne to børn med familier og min mand og hans to søstre med familier deltager. Det er altid hyggeligt og der er masser af børn der leger, mens vi voksne sludrer.

Mandag fik manden lavet det sidste arbejde, jeg fik lavet problemformulering til min eksamensopgave, der blev vasket tøj og ungerne fik frem for alt fladet ud efter 4 dage med fuld knald på.

Anmeld

10. april 2012

Fru_Hansen-vb

Nåede ikke en dyt, havde hellere ikke de vilde planer altså. Men var syg og begge børn har været syge på skift og manden har arbejdet næsten hver dag.

Anmeld

10. april 2012

Jeamie-vb

Signe1704 SKREV:

Vi nåede vores planer som bestod af 3 dage med min familie og en påskefrokost. Hos familien blev der påskeklippe klistret, lavet bolsjer, bagt påskekage, en tur ud og kigge på små lam på fårets dag, en tur på stranden og en masse hygge og kortspil. Samtidig fik manden arbejdet en masse, da han ikke kunne holde fri. Men han var sammen med os og arbejdede 'hjemmefra' (hos mine forældre).

Søndag var vi hos min mands stedfar og hans nye kæreste (min mands mor er død). Stedfaren holder altid påskefrokost søndag hvor hans egne to børn med familier og min mand og hans to søstre med familier deltager. Det er altid hyggeligt og der er masser af børn der leger, mens vi voksne sludrer.

Mandag fik manden lavet det sidste arbejde, jeg fik lavet problemformulering til min eksamensopgave, der blev vasket tøj og ungerne fik frem for alt fladet ud efter 4 dage med fuld knald på.

Åhr ja!!! Det lyder sq da som den ultimative superhygge påske ferie cheerful... Jeg skal da til at være lidt mere kreativ kan jeg se smile... 

Anmeld

10. april 2012

Signe1704-vb

Jeamie SKREV:

Signe1704 SKREV:

Åhr ja!!! Det lyder sq da som den ultimative superhygge påske ferie cheerful... Jeg skal da til at være lidt mere kreativ kan jeg se smile... 

Det var også råhygge. Og med en niece og en søn der begge er 13 år kan man lave nogle sjove ting. Det er lidt lettere at lave en masse med dem - f.eks. bolsjer der er for varme at lave med de små.

Men det var de små der lavede påskekyllinger og de var dybt koncentrerede i lang tid. 

Påskekagen var alle der gad med til og den blev super fin.

Anmeld

10. april 2012

Signe1704-vb

Jeg fik også startet på at lave nogle smykker, men det blev ikke til mange, da jeg manglede nogle dele. Det skal jeg lave mere af med min niece senere - 3 par øreringe og to armbånd blev det til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.