Av min arm - smerter når sønnike går stærkt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Hobitten-vb

I dag var vi ude og nyde vejret. Den store der lige er blevet 5 år, har fået lært at cykle så hun cyklede og jeg gik med barnevognen.

Lillebror på snart 4 år gik ved barnevognen. Vi gik ret hurtigt, fordi vi jo skulle følge den cyklende. Lillebror puster og stønner og siger så: Av, det gør ondt. Jeg kan ikke. Bad ham fortælle hvor smerten sad. Han peger på overarmen. Ikke den arm der holder i barnevognen.

Er det noget man skal få undersøgt nærmere? Han plejer at klage sig over at hans ben ikke kan holde til at gå/løbe, men det har jeg tolket som dovenskab...

Hvad tænker I?

Vil ikke være sådan en total pylret mor der ringer for ingenting

KH Luskemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Jeamie-vb

Hvad med sidesting ? Jeg kom til at tænke på at det sommetider både kan komme i siden og ved kravebenet... Og at han så har den ene arm oppe og derved 'overbelaster'/ syrer den modsatte side til fordi han går akavet ?!... 

Hvis jeg skulle følge efter en cykel ville jeg både få sidesting foroven og i siden- tro mig smile.. 

Men ellers ring og tjek op ved en læge / fys. Det er ok at være'pylret' smile det er man jo kun så længe man mangler svar....

Anmeld

4. april 2012

Hobitten-vb

Havde jeg slet ikke overvejet, fordi han sagde han kun havde ondt i armen. Men lyder sandsynligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.