Har i påskeferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Jeamie-vb

Og hvad skal i så lave ?

Vi har haft ferie siden i mandags, og er blevet rigtig gode til at hygge i pyjamas og dyne til middag - så planerne om at nå på togmuseet og mange andre ting er ved at skride lidt. Men vi HYGGER smile.. Skal dog tage os sammen til at tage ud at handle lidt påskehalløj-frokost ind til fredag hvor morfar (oldefar), og mormor bliver hentet her ud ...

Må lure lidt på påske frokost inspiration wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Meesalith-vb

Niks

Er jo sygemeldt, så i dag skal jeg Skype med min studiehjælper og bagefter skal jeg se undervisningen på Skype gennem en af klassekammeraternes computer.

I helligdagene er planen at gøre mere babyklar og pakke kasser ud i kælderen. Nu er det også kun et år siden vi flyttede ind, så det er snart ved at være på tide. Derudover skal jeg have vasket, da min kurv har brækket sig over hele gulvet. Tror den blev overmæt ;-)

Glemmer sneen at komme, så skal vi have sat trampolin op i haven (læs: manden skal arbejde mens jeg ligger på solsengen og kommer med gode råd)

Anmeld

4. april 2012

Jeamie-vb

ha ha ha ha laughing... fair fordeling... 

Vi er flyttet ind for 3 år siden, og vi har sq stadig kasser på loftet wassat.... En gang imellem støder vi på noget og så 'nææææ, har vi dèt....'

Da ret smart med det Skype - sidst jeg prøvede Skype var der en del huller i strømmen, så det var ingen succes, men måske skulle det prøves igen, nu hvor årtiet er skiftet og teknologien er opdateret grin

Anmeld

4. april 2012

Meesalith-vb

Der er stadig lidt huller i, men det fungerer udemærket. Vi brugte det rigtig meget dengang min mand boede i Bjerringbro og min søn og jeg boede i Odense. Der blev tændt for Skype om eftermiddagen, og så stod computeren klar til hvis C ville snakke med farmand. 

I går fandt jeg den fedeste bluse i en sort sæk, og jeg tænkte 'wow har jeg også den???'. Normalt plejer størstedelen at ryge ud, fordi det er sække fra for tre flytninger siden, men her røg en masse tøj til vask. Synes det er sjovt at når jeg skal noget, så har jeg intet tøj at tage på, men når jeg vil gemme en masse tøj, er der ikke plads i klædeskabet. Tror vi har nisser, der flytter rundt på tøjet ;-)

Anmeld

4. april 2012

Jeamie-vb

Jeg finder også en masse tøj... problemet er bare at det var fra før jeg blev gravid og altså i en str 34 laughing... Det er et par numre siden.... Så 'nææææ hvor er den fed...' Bliver lavet om til 'eeiiii...møglår..' laughing

Anmeld

4. april 2012

Meesalith-vb

Minder mig om dengang jeg prøvede et par cowboybukser fra min teenagetid. De sad perfekt, indtil jeg så mig i spejlet og så min g-streng i den store flænge lige på bagdelen blink

Min mand synes det var vældig morsomt o-moppe

Anmeld

4. april 2012

Jeamie-vb

Hi hi du er bare vokset i højden, så kroppen er blevet lidt længere silly

Anmeld

4. april 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeps vi har påskeferie alle mand og har haft det siden i mandags.....

Vi HYGGER helt vildt......

Har handlet ind til hele ugen, ryddet op/ud i mandens tøj, ryddet op i alle skabe og skuffer på kontoret, fået campingvognen hentet hjem, været i svømmehallen 2 gange, købt nyt tøj til ungerne.......øhh ja det var vist det indtil videre.

I morgen (skær torsdag) skal vi i Randers regnskov sammen med svigermor, svigerfar, min mands bror og hele hans familie. Tror det bliver rigtig hyggeligt. Slutter af her hos os med en gang grill pølser og kartoffelsalat.

På lørdag skal jeg ud og spise på en rigtig hyggelig cafe i Kolding og i bio og se The Hunger Games (for 2 gang) sammen med en rigtig go veninde.....det glæder jeg mig helt vild til.....

På søndag skal vi til påskefroikost hos min mormor....det plejer også at være rigtig hyggelligt.

Og det var så den påskeferie wink

Anmeld

4. april 2012

Laurie-vb

min søn kommer hjem på leave fra Afghanistan i morgen (meget tidligt!!). Han bliver i tre uger... vi har ikke lavet planer endnu :)

Anmeld

5. april 2012

Cilottemor-vb

Sammen med børnene har jeg også været hjemme her siden mandag...Vi er flyttet i hus for halvandet år siden og har her iweekenden foået lavet vores stue helt færdig. Et vennepar var her fra fredag til søndag, og mænderne fik knoklet....her efter 3 dage kan vi stadig når vi ser det få helt sommerfugle i maven over den er færdig og præcis som vi kan lide den....Det er bare fantastisk!!! Kender i det??

Så har vi også lige som skrevet tidligere fået et læs flyttekasser ind fra svigermor som har gemt kasser for min mand og jeg i 10-12 år....Og så har vi været igennem vores 'meget unge dage' for pokker vi har grinet....Og jo kender godt det med størrelsen...Min mand fandt et par bukser jeg på et gevent tidspunkt var enormt glade for og han synes var super fede til mig....Han tog dem op og sagde wow dem skal du gemme....Så var det lige at i mine øjne var de bestemt ikke wow mere, hverken i størelse farve og model......Han kunne nok se noget andet end jeg.....Hi hi og så måtte vi grine lidt...Så fandt min mand gamle bip bip spil, Donky kong I og II og et par andre. Børnene var ellevilde....De var helt op og køre over dem....De skulle bare prøve....Så fandt han en pose med gamle hønseringe i alle farver. De røg lige i hænderne på Jacob (3 år) fantastisk....han har lejet med dem flere dage. Gamle børnebøger og meget mere dukkede op....Det var lige en tur gennem tidsmaskinen...Børnene synes det var ret sjovt og det gjorde vi også...

Vi skal en tur til Bogense i sommerhus et par dage med svigerfamilien...Bliver så dejligt...Glæder mig helt vildt til vi skal spise...Elsker sild og alt andet påskemad...Elsker foråret er på vej (lidt koldt i forhold til sidste år)

Hej for nu og god påske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.