Er målløs - bagerregning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Meesalith-vb

Bestilte en kagemand til 20 personer og 25 stykker morgenbrød. Min mand har lige hentet det og regningen: 367kr!

Er fuldstændig paf!

Ved godt der er kommet et ny fedtafgift, meeeen så dyr burde en kagemand ikke være. Der er slik på for 20kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Titte-vb

Et rundstykke, helt alm, her i byen, koster 5.50 pr stk, birkes o.lign. koster 6.00 stk.. En kagemand koster vel 175-200 kr vil jeg tro, og ja, det er vanvittig dyrt! :woohoo:

Anmeld

4. april 2012

Meesalith-vb

Ja set i perspektiv er det jo normalt... Husker dengang et rundstykke kostede 3kr og man kunne få et stykke slik for 25 øre...

Nøj jeg er ved at blive gammel :'(

Anmeld

4. april 2012

Polyp-vb

ej..jeg har altså både købt 5- og 10-øres ting hos slikmutter...så 25-øres er jo det rene nymodens pjatsilly

En kagemand koster da vist kun 100 kr hos Føtex og ofte har de et udmærket kombitilbud med morgenbrød...det har vi brugt meget på arbejdet

Anmeld

4. april 2012

Meesalith-vb

Ja, men når man bor ude på lars tyndskids mark og har 20km til nærmeste Føtex, så er det desværre ikke en mulighed. Ellers havde jeg brugt dem eller Bilka, der også har det tilbud.

Har lige fået en sms om at den smager godt, så helt spildt er pengene ikke. Glæder mig til han kommer hjem med resten o-spise

Anmeld

4. april 2012

Jeamie-vb

Er der 'resten' tilbage tror du ? smile... 

Anmeld

4. april 2012

Hobitten-vb

Så var den jeg bagte til datterens fødselsdag helt klart billigere ;)

Men ja, det er dyrt at gå efter bagerbrød.... Det er nu også bare lækkert at få en gang i mellem

Håber det smagte godt :)

Anmeld

4. april 2012

Laurie-vb

Det kommer an på kvaliteten på kagen. Jeg kommer fra Frankrig, og der kan virkeligt være en kæmpe kvalitets forskel mellem den dyre og den billige kage... så må man vælge, om man vil have kvantiteten eller kvaliteten... synes danske kager ikke når så høj som nogle kager i Frankrig... Altså kommer det an på ingredienserne, deres kvalitet... og hvor lang tid, det tager jo at bage kagen. Samt pyntet... dem af jer, der selv lave kager med pynt ved, at det kan være meget tidskrævende. Hermed ikke sagt, at prisen og kvalitet altid går hånd i hånd....

Anmeld

4. april 2012

Meesalith-vb

Han havde næsten halvdelen med hjem... Så jeg har smagt :-) den er bare god! Det er wienerbrødsdej med snask indeni, glasur og slik. Men kunne nok godt have nøjes med en lille...

Anmeld

5. april 2012

Frede-vb

Vi købte for tre uger siden en til 20 pers. kagemand lavet af brunsviger til min søns fødeselsdag til 236 kr.

Det koster kassen at gå til bageren - derfor gør vi det meget sjældent. Forstår ikke de folk, der har råd til at gå til bageren dagligt...

Var det her i DK billigere at gå til bageren, gå ud at spise, gå til frisøren etc., ville flere folk gøre det mange flere gange, men hurra for de høje skatter og momserdizzy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.