Er det kun mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

175 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Heidi Nielsen-vb

der er fuldstændig vild med Twilight og The hunger games ? blush

Her sidder jeg midt i 30erne og har set de 4 udkomne Twilight film på dvd og på lørdag skal jeg i biografen for anden gang for at se The hunger games blush

Eeeeeelsker de film og der er ingen som helst tvivl om at jeg også skal The hunger games på dvd når den engang udkommer.....

Har også sat et stort fed X i kalenderen i november 2012 når den sidste Twilight film har premiere og den 22 november 2013 når den anden hunger games film har premiere i biograferne.......

Hvis ikke I deler samme interesse som mig, hvad ser i så ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Webredaktøren-vb

Jeg er håbløst bagefter - har hverken set filmene eller læst bøgerne sad

... men så er der jo noget at se frem til wink

Min svigerinde har til gengæld lige læst alle Hunger Games-bøgerne på nogle få dage, så de må jo virkelig fange folk...

Anmeld

2. april 2012

Jeamie-vb

Jeg må indrømme at jeg knapt nok ved hvad det er du skriver om blush... Har dog hørt om dem, men eeehm det har ikke lige fanget mig. Men jeg tror også jeg er skide irriterende og skal helst ha noget med tør humor og vilde psykologisk dialoger hvor man kan fnise hysterisk i sit stille sind (fordi man nok var den eneste i rummet der fattede den)...

Lige nu må jeg indrømme jeg er blank, nu hvor jeg skal komme på det... hmm nå, men jeg vil så bare daffe ind og se House wink. Det er sq da humor. Når jeg bliver stor vil jeg være som ham...ej måske ikke lige læge....eller mand... hmm

Anmeld

3. april 2012

Polyp-vb

Jeg er også mere til House, Coupling og den slags samt historiske romaner - er pt ret pis... over at nr 2 i Ken Follets trilogi først kommer til november - jeg er jo færdig med at læse etteren forlængst og gider ikke hans krimier (gider ikke krimier overhovedet ;-))

Anmeld

3. april 2012

Signe1704-vb

Jeg er slet ikke til film. Og slet ikke flere gange. Kan kun lige komme på to film som jeg har set der var gode : Borat og Walk the line.

Jeg er mere til dokumentar når jeg skal se noget i fjerneren......

Er jo helt pjattet med De unge mødre og andet i den dur.... Og ja det er måske ikke de skarpeste knive i skuffen, men jeg synes det er interessant at se hvordan andre lever (og så var jeg selv ung da jeg fik min første).

Jeg kan slet ikke holde sience fiction og eventyrfilm ud - det gider jeg ikke spilde min tid på.

Anmeld

3. april 2012

Signe1704-vb

Ellers skal det i hvert fald være noget humor... Klovn the movie var meget sjov....

Anmeld

3. april 2012

Meesalith-vb

Er snart 25 og har alle boksene med twilight *indsæt rødmende smiley*. Har også en plakat, jeg skal have lokket min mand til at sætte op (gerne i soveværelset). Så har jeg en Edward barbie dukke, og selvfølgelig alle bøgerne. Min mand derimod (33år gammel) har lige bestilt alle hunger games bøgerne til sig selv! Hugger dem helt klart efter han er færdig. Han var helt vildt imponeret i biffen, og skulle bare have dem.

Anmeld

3. april 2012

Heidi Nielsen-vb

Glemte lige at nævne at jeg har alle tre hunger games bøger og at de blev læst på 1 1/2 uge blink

De er så spændende og gender jeg mig selv ret så bliver de helt klart læst igen .....

Må også sige at jeg var rigtig imponeret over filmen i bio....og DVDerne får helt sikkert en plads i mit hjem når de udkommer......

Har læst alle Twilight bøgerne så mange gange at siderne er ved at falde ud blush

Elsker bare de bøger.........

Meesalith......Xer fingre for du får plakaten op i soveværelset....he he he

Anmeld

3. april 2012

Heidi Nielsen-vb

Og nåh ja når jeg endelig er hjemme og ser TV så er det også House (han er fantstisk), de unge mødre, singleliv, Greek og  Greys Hvide verden der ruller over vores skærm......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.