Aprilsnar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Frede-vb

Da jeg her til morgen ved 9-tiden sad og så morgen-tv, kom min mand, der havde ligget og sovet, forvirret ind og fortalte, at han havde fået en sms af naboen. Han viste mig sms'en, og deri stod, at vi skulle skynde os at tænde for radioen og lukke alle døre og vinduer, da der var sluppet en tiger ud fra den zoo, der ligger tæt på vores hjem.

Jeg sprang op som en sindssyg og råbte på alle, at de skulle skynde sig at finde min mobil, så jeg kunne ringe hen til det sted i nærheden af vores hjem, hvor jeg lige havde afleveret vores søn, så de kunne blive advaret.

Jeg var helt vild og blodig og totalt stresset, indtil jeg så, at min mand bare stadig stod dér helt afslappet og med søvn i øjnene. Pludselig gav han sig til at grine, mens jeg var pisse tosset. På et tidspunkt når han igennem al min vrede, og jeg opfatter ordet 'aprilsnar'... hold nu kæft, hvor blev jeg stumwassat

Ej, men hævnen er i hvert fald sød og kommer helt sikkert på et eller andet tidspunktcool

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

camij-vb

Frede SKREV:

Da jeg her til morgen ved 9-tiden sad og så morgen-tv, kom min mand, der havde ligget og sovet, forvirret ind og fortalte, at han havde fået en sms af naboen. Han viste mig sms'en, og deri stod, at vi skulle skynde os at tænde for radioen og lukke alle døre og vinduer, da der var sluppet en tiger ud fra den zoo, der ligger tæt på vores hjem.

Jeg sprang op som en sindssyg og råbte på alle, at de skulle skynde sig at finde min mobil, så jeg kunne ringe hen til det sted i nærheden af vores hjem, hvor jeg lige havde afleveret vores søn, så de kunne blive advaret.

Jeg var helt vild og blodig og totalt stresset, indtil jeg så, at min mand bare stadig stod dér helt afslappet og med søvn i øjnene. Pludselig gav han sig til at grine, mens jeg var pisse tosset. På et tidspunkt når han igennem al min vrede, og jeg opfatter ordet 'aprilsnar'... hold nu kæft, hvor blev jeg stumwassat

Ej, men hævnen er i hvert fald sød og kommer helt sikkert på et eller andet tidspunktcool

Apropos aprilsnar, så faldt jeg lige pladask i den her, dog knap så blodige aprilsnar - Gravigum graviditetstest! Har I hørt om tyggegummiet der kan vise om du er gravid? Hvis ikke så se den her - rimelig troværdig http://www.billige-teste.dk/graviditetstest-c-1.html

Anmeld

1. april 2012

Titte-vb

Klask på låret af grin! For filan han må ha moret sig din mand!! Men men men, synes godt om at du er klar på en hævn! Lad os endelig høre om den når du engang får taget den :-)

Anmeld

2. april 2012

Polyp-vb

Den har du frem til 1. maj at udtænke - den gamle majkat-tradition har de fleste glemt...men den går ud på det samme....

Anmeld

2. april 2012

milleren-vb

Både min kæreste og jeg var færdige af grin da vi læste din historie:)

Synes det var godt fundet på og vil også se frem til at høre om din havn:)

Tak for smilet på læben

Anmeld

2. april 2012

Janni-Martina-vb

Den var god :)

Jeg selv valgte at uploade et scanningsbillede af tvillinger på facebook.

Jeg er gravid men der er kun 1 i maven :)

Min mand og jeg fik mange beskeder og opringninger :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.