respekt for andre folks tid og planlægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.106 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Polyp-vb

uhhh...jeg er rasende...min søn er lige kommet fra konfirmationsundervisningen med besked fra præsten om, at han alligevel ikke skal konfirmeres sammen med sine klassekammerater kl 10 - men skal vente til 11:30 samme dag!

So not going to happen...så skal han sgu ikke konfirmeres...for vi har bestilt spisning på restaurant fra 12 - 17, således at gæsterne kan komme hjem i ordentlig tid, da nogle skal med fly til Brasilien og Schweiz og andre 'bare' retur til Jylland for at passe deres arbejde...+ der er ikke blå mandag dagen efter, så han skal også selv i seng i ordentlig tid

Jeg har ovenikøbet en email fra selvsamme præst hvori jeg udtrykkelig skriver at det SKAL være kl 10 for at få logistikken til at passe...men at det godt kunne have været en anden søndag end den nu valgte...men det var jo i september SIDSTE år...nu har vi da inviteret og bestilt etc der er jo kun ca 1 måned til...det kan man sgu da ikke tillade sig at lave om...og hvorfor er det lige at han som den eneste så IKKE skal have lov at have oplevelsen sammen med sine klassekammerater men i stedet skal konfirmeres sammen med en flok unger, som han ikke kender???

o-skrapangryangryo-skrap

Nå, men bliver det ikke lavet om, så må vi som sagt bare holde konfirmation uden kirke...og så spare kirkeskatten fremover!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Jeamie-vb

Jeg ville ha reageret på samme måde som dig cheerful

Hvad siger sønnen ? Er kirken vigtig for ham  ? Jeg ville nok kontakte præsten og i pæne vendinger spørge hvad i sætningen 'det SKAL være kl 10 for at få logistikken til at passe' han ikke forstod - måske er der en anden kirke hvor èn eller to andre han kender der skal konfirmeres, og hvor han må 'flyttes' hen ?!

Det bliver ikke lavet om ? Siger præsten det ?

Anmeld

15. marts 2012

babytrunte-vb

Åh my god... Det giver da overhovedet ikke mening at ændre det nu! Altså dengang i september, kunne man snakke om sagerne, men nu i marts, 1 mdr før - er der bare ingenting at snakke om. Jeg ville selv blive mega rasende og tror jeg ville stå foran præsten bare 10 sek efter sønnen havde fortalt det. Og hvorfor så i øvrigt 'bare' sende beskeden med sønnen hjem...??

Nå, håber og krydser fingre for din vilje går igennem :-)

Anmeld

16. marts 2012

Frede-vb

Hold fast, jeg var blevet tosset, hvis det havde været mig! Man kan da ikke bare ændre på tidspunket så sent!

Var det mig, ville jeg 'grædende' kontakte den her præst og så give den spil for galleriet. Jeg tror ikke, det nytter noget at vise, man er gal, men derimod være taktisk og give den på alle hylekanalerne, så præsten får medlidenhed med dig.

Fortæl lige, hvad det ender med - om du får held med at blive ved den gamle tid.

Anmeld

16. marts 2012

als-vb

Jeg synger i kor med de andre. Var også gået helt i sort hvis et var mig. Brib knoglen og så lige remind ham om aftalen fra september. Det er trods alt en skriftelig aftale og det er også gældende for kirken!

Anmeld

18. marts 2012

Polyp-vb

ja hurra for emails--- kunne da lige sende to styks hvori han har bekræftet at det godt kan blive kl 10 retur i fjæset på ham, med en kommentar (ret syrlig)om at jeg da ikke kan lave noget om nu - jeg har jo netop spurgt for at være 110 % sikker...jeg havde spurgt fordi knægten ikke havde modtaget de samme 'opstartspapirer' som de andre...fordi (viste det sig) kirken havde sendt dem til en forkert emailadresse....

Nå, vi får vores vilje, der sættes en ekstra række stole op i kirken  - så vi behøver ikke lige melde os ud af klubben nu ;-)

Anmeld

24. maj 2012

Jeamie-vb

Hvordan gik det med det hele ? smile

Anmeld

25. maj 2012

Polyp-vb

vi fik vores vilje - han blev konfirmeret sammen med 15 andre drenge - hvoraf 2/3 var fra klassen og havde den 'fest' han ville have...dvs ingen fest men gourmetmiddag for 23 på restaurant og kaffe og kage hjemme bagefter

Han gad heller ikke deltage i Blå Mandag - bortset fra brunch var resten nemlig bare druk i parken...så han og en kammerat gik på konditori og mæskede sig inden de tog hjem

Nogen gange er det nu meget rart med en der ikke er som teenagere er flest...andre gange bestemt ikke!

Anmeld

26. maj 2012

Jeamie-vb

Dejligt det lykkedes. Synes sq også det anden lød temmelig mystisk altså.... Det er jo bare den ène gang, og ikke noget der skal bøvles med hver 14 dag.. 

Ja lige disse dage var det en misundelsesværdi teenager du havde dig wink... Det er da ret sejt af ham med valg af fest og efterfølgende dage... Men er sikker på han har sine øjeblikke der trækker tænder ud smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.