uhhh...jeg er rasende...min søn er lige kommet fra konfirmationsundervisningen med besked fra præsten om, at han alligevel ikke skal konfirmeres sammen med sine klassekammerater kl 10 - men skal vente til 11:30 samme dag!
So not going to happen...så skal han sgu ikke konfirmeres...for vi har bestilt spisning på restaurant fra 12 - 17, således at gæsterne kan komme hjem i ordentlig tid, da nogle skal med fly til Brasilien og Schweiz og andre 'bare' retur til Jylland for at passe deres arbejde...+ der er ikke blå mandag dagen efter, så han skal også selv i seng i ordentlig tid
Jeg har ovenikøbet en email fra selvsamme præst hvori jeg udtrykkelig skriver at det SKAL være kl 10 for at få logistikken til at passe...men at det godt kunne have været en anden søndag end den nu valgte...men det var jo i september SIDSTE år...nu har vi da inviteret og bestilt etc der er jo kun ca 1 måned til...det kan man sgu da ikke tillade sig at lave om...og hvorfor er det lige at han som den eneste så IKKE skal have lov at have oplevelsen sammen med sine klassekammerater men i stedet skal konfirmeres sammen med en flok unger, som han ikke kender???

Nå, men bliver det ikke lavet om, så må vi som sagt bare holde konfirmation uden kirke...og så spare kirkeskatten fremover!
Anmeld