Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vinker skriver:Iiiiih jeg glæder mig til at høre fra hende og selvfølgelig se billeder
malucca09 skriver:Ida er desværre blevet syg. (Forkølet og feber) så der kommer nok til at gå nogle dage inde hun har overskud til at komme på-Men du kan tror det er bare så SMUK og DEJLIG en baby (Malucca er meget forææælsket)
Vinker skriver:Øv hvor synd for hende - Ønsk hende endelig god bedring hvis du snakker med hende!Åååh der er heller ikke noget bedre end sådan en lille lækker nyfødt, suk. Jeg vil også snart ha sådan en lille baby igen!
malucca09 skriver:jeps det skal jeg gøre ved hende...Ja Du skal da også snart ha´en baby igen. NE er jo ved at være en stor dreng. (fatter jeg så stadig ikke
Vinker skriver:Ja om blot 2½ uge er han ikke en baby mere, men en tumling så bare det i sig selv at jeg ikke kan kalde ham en baby mere er snart grund nok til at jeg "må ha en ny". Men okay... han er nu stadig mors lille bitte baby, thi hi Har jo kun liiiiiige fået ham, har jeg ikk
Jules skriver:Han er bare super dejlig den lille Silas Har set to billeder af den smukke knægt....Hmmm...Nu har jeg bare kæmpet en kamp med mig selv om ikke at sladre...tsk tsk...Hehe
malucca09 skriver:Hehe jeg HAR FÅET LOV af Ida... Men jeg har ikke skrevet noget om hvilke køn og hvornår det skete (men har også haft svært ved at holde tæt)Men ja har også de 2 billeder. og guudddeee skøn er han godt nok.Har også sagt til Malu hun skal holde sig på måttenSkal vi snart lege?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128