Hej Alle Sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Ayaz-vb

Hej Alle sammen:))

Hvor skal jeg starte fra:))) Jeg er en kvinde på 29år Født opvokset i Dk. Mine Forældre kommer fra Tyrkiet--- Nåhh Lidt om mig.. Det jeg fortæller jer nu det er ommit nye liv som startede i 2008...!!

Ganske kort: Jeg var på ferie i Tyrkiet (alanya) der mødte jeg manden i mit liv:)=)))  for at besøge ham dernede måtte jeg arb hårdt:)  lige tilbage i tiden...::

Jeg har 1 søn fra mit tidligere ægteskab som nu er 10 år idag,som bor hos sin far i Greve.Bor selv i Ishøj pt  Forresten jeg er udd ssh og er på barsel nu:) arb i Roskilde))) 

Jeg har min søn Emir hver weekend:)) som går på en privat skole i ishøj--- Vi ser hinanden hver eneste dag, Elsker ham:)))  Såå Tilbage til mit nye liv:)))  Jeg blev gift med min kæreste og vi har en søn sammen som kom til verden 21.10.2011 :))

Ayaz vejede 3125g og var 52cm i højden:))) Puhaaaa En Fødsel....hehe

For at afslutte min præsentation (beskrivelsen) vil jeg lige sige at det er en mega fed side ((Vores Børn)) der er mange spændende ting jeg læser og ser Dejligt<3<3

Nåhh det var lige ganske kort tror jeg hihi, Ellers må i meget gerne skrive tilmig eller komme med spørgsmål... Rigtig God Søndag aften til jer derude:)))) Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha dejligt indlæg smile. Godmorgen, og velkommen smile..... 

Du må endelig give den gas med at skrive lige så dejlige og spændende indlæg, som du allerede nu er startet på. Måske kommer der endnu flere til så !? smile...

Spørg endelig løs.

Anmeld

5. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Hejsa og velkommen til......

Håber du blir glad for at være med her på sitet.....og ja spørg endelig løs hvis der er noget du er i tvivl om......så er vi mange der nok skal forsøge at hjælpe smile

Anmeld

5. marts 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Velkommen til..

Anmeld

5. marts 2012

Ayaz-vb

Jeamie SKREV:

Ha ha ha dejligt indlæg smile. Godmorgen, og velkommen smile..... 

Du må endelig give den gas med at skrive lige så dejlige og spændende indlæg, som du allerede nu er startet på. Måske kommer der endnu flere til så !? smile...

Spørg endelig løs.

Hej Igen:) Jo tak  og Godmorgen:)

Jeg har nok en hel masse spændende ting, og selfølgelig skal jeg nok dele det med jer:) Det glæder mig at det jeg har skrevet ikke er for kedeligt osv heheh)))

Jeg skal bare lige ind i systemet her.)) hehe, såå skal jeg nok spørge løs osv.... og forresten tak for dit svar:)

Anmeld

5. marts 2012

Ayaz-vb

Heidi Nielsen SKREV:

Håber du blir glad for at være med her på sitet.....og ja spørg endelig løs hvis der er noget du er i tvivl om......så er vi mange der nok skal forsøge at hjælpe smile

Hej Heidi Indtil videre går det rigtigt godt med at surfe lidt på siden osv, og jo tak skalnok spørge løs:))))Og  Tusind tak :)

Anmeld

5. marts 2012

Ayaz-vb

Heidi Nielsen SKREV:

Hej Heidi Indtil videre går det rigtigt godt med at surfe lidt på siden osv, og jo tak skalnok spørge løs:))))Og  Tusind tak :)

Anmeld

5. marts 2012

Ayaz-vb

dittelouisea@hotmail.com SKREV:

Velkommen til..

Tak ditte...:)

Anmeld

5. marts 2012

als-vb

Hejsa og velkommen til siden :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.