Hej Alle sammen:))
Hvor skal jeg starte fra:))) Jeg er en kvinde på 29år Født opvokset i Dk. Mine Forældre kommer fra Tyrkiet--- Nåhh Lidt om mig.. Det jeg fortæller jer nu det er ommit nye liv som startede i 2008...!!
Ganske kort: Jeg var på ferie i Tyrkiet (alanya) der mødte jeg manden i mit liv:)=))) for at besøge ham dernede måtte jeg arb hårdt:) lige tilbage i tiden...::
Jeg har 1 søn fra mit tidligere ægteskab som nu er 10 år idag,som bor hos sin far i Greve.Bor selv i Ishøj pt Forresten jeg er udd ssh og er på barsel nu:) arb i Roskilde)))
Jeg har min søn Emir hver weekend:)) som går på en privat skole i ishøj--- Vi ser hinanden hver eneste dag, Elsker ham:))) Såå Tilbage til mit nye liv:))) Jeg blev gift med min kæreste og vi har en søn sammen som kom til verden 21.10.2011 :))
Ayaz vejede 3125g og var 52cm i højden:))) Puhaaaa En Fødsel....hehe
For at afslutte min præsentation (beskrivelsen) vil jeg lige sige at det er en mega fed side ((Vores Børn)) der er mange spændende ting jeg læser og ser Dejligt<3<3
Nåhh det var lige ganske kort tror jeg hihi, Ellers må i meget gerne skrive tilmig eller komme med spørgsmål... Rigtig God Søndag aften til jer derude:)))) Knus
Anmeld