Rejseklapvogn/barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

gracejones-vb

Hej, jeg skal rejse til sommer med min baby som vil være ca 4 måneder gammel, og synes det er besværlig med en Emmaljunga barnevogn med flyet og transport når vi kommer frem... den fylder for meget. Derfor vil jeg gerne købe en rejseklapvogn hvor baby kan sove og som vi let kan klappe sammen. Har læst mig til at en NUNA Pepp (som bl.a. fås i Babysam til 1500 kr) er en god en af slagsen fordi den ikke fylder noget når den pakkes sammen, men er der nogle der har erfaringer eller andre gode modeller (der ikke koster meget mere)? Tak for hjælpen:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

als-vb

jeg har en basson carena og den er fin, dog kan det være nødvendigt med en lift i hvis baby ikke er mere end 4 måneder til den tid, men der kan sagtens stå en lift i. Jeg ved ikke lige hvor lille den du nævner bliver. Denne er flad når den er pakket sammen men er ikke 'smal' som hvis det var en paraply klapvogn.

Men fylder ikke det vilde pakketsammen, fik den i sin tid til 800,- på bud men mener den koster 1000,- normalvis, den kan købes i kære børn.

Anmeld

28. februar 2012

Spunk-vb

Vi har en Esprit klapvogn som har kostet 1000 kr. http://www.babysam.dk/espritsun11sort-4007923131251

Vi gik bare i Babysam og forklarede vores krav, og så havde de kun 2-3 forskellige som opfyldte det. Det var vigtigt for os, at ryggen kunne lægges helt ned, og at der var kaleche som beskytter mod solen. Jeg er rigtig godt tilfreds med den - min datter som nu er 2 år kan stadig tage en lur i den selvom fødderne stikker lidt udover, den er let at slå sammen og der er ok mulighed for at have lidt bagage med i den. Om man synes at den fylder meget når den er slået sammen er jo relativt, men den er lille nok til at man må tage den til gaten i lufthavnen.

Anmeld

28. maj 2013

mean_dude-vb

Jeg vil anbefale en bæreslynge/bæresele til rejsen, den er praktisk, og det gjorde vi selv. og havde meget glæde ud af det. 

Plus var det rigtig mange penge at spare ved det. 

Vi har den her.

kan bruges fra 3,5 kg til 20 kg

Barnet kan vende i flere stillinger :)

http://coolbaby.dk/tilbehor/Baereseler_tasker/baereseler/beco_bearesele_5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.