Drengene er ude at svømme, og så sidder jeg jo lidt og nørder igen
..
Har gået lidt og tænkt over de der Dating sider der for et års tid siden begyndte at dukke op... For gifte.
Victoria Milan, C-date, Scor dk (som dog er gammel men også har den tilslutning), sex.dk og sikkert også andre sider der kan bruges. Men her er der et par sider som direkte opfordrer til det.
Da jinglen i sin tid startede i radioen begyndte jeg lidt at fnise fordi jeg faktisk troede det var en reklame for noget revy / comic-noget, hvor de tog pis på folks måde at være i forhold på, men efter en del gange fandt jeg så ud af den var god nok...
Blev lidt 'øøøh-forarget' og tænkte er vi virkelig kommet dertil hvor man skal lokkes til at være utro !? Jeg mener - det kommer jo af sig selv hvis det er det man vil, så hvorfor friste svage sjæle ? Tværtimod burde man jo nok lokke folk til at blive der hvor man er, eller...?!
I min tidligere omgangskreds var det meget normalt, at det lå liiige på grænsen, blev overtrådt eller konstant søgen bag næste hjørne - det blev nok brugt til at vise man var evigt ung og havde masser af selvtillid, kunne vælge hvem man ville. I virkeligheden var alle nok ved at skide i bukserne over at blive gammel, alene og i at andre opdagede at det i virkeligheden drejede sig om nul-selvtillid/selvværd ?! Mange følelser blev jo også skamferet og hullet i farten.
Har snakket med ældre ægtepar om det - de har et helt andet forhold til det feks. Så længe det bare er sex, så betyder det ikke en fis. De elsker og respektere hinanden...
Ok, ja... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene. Jeg undres.... Jeg vil feks bare gerne sove
, og manden tror Victoria Milan er et nyt helse firma (tjaaa, lidt er det vel også
) ... måske jeg hellere må forklare ham det inden han kan se i computer historiken hvad jeg har rodet med mens de svømmede
....
Anmeld