Hej Titte.....
Først vil jeg gerne lige sige JUBIIIIIIIIIIIII du brugte mmin chatbox hehe.....
Dernæst, stod jeg som online da du skrev? Fordi jeg har nemlig ikke været onlie hele dagen, ind til nu.... Jeg skal måske huske at logge rigtigt af inden jeg lukker puteren, så jeg håber du lagde mærke til det....
Anyways, hvis man skriver i chatboxen når jeg er offline, så får jeg stadig beskeden, altså når jeg kommer på... MEN jeg kan ikke svare tilbage, med mindre selvfølgelig man efterlader sin e-mail adresse i kommentaren ;)
Når man skriver i chatboxen er det kun mig, og den skrivende besøgende der kan læse det... Er der to der skriver til mig samtidig, har jeg bare gang i to samtaler, og andre besøgende kan ikke se hvad du skriver. Ligesom MSN....
Og SÅ til spørgsmålet...... Når du siger jordbærskum, mener du så det gele der ligger hen over diverse jordbærtærter, som vi kender dem fra bageren om sommeren?
Ellers ved jeg desværre ikke hvad for noget du snakker om.....
Geléen kan du selv lave, jeg ved ikke hvordan, men det kan man... Du kan lave gele af alt muligt....
For eksempel kan du lave gelé af noget der giver en klar gelé, og så blande pastafarver i, så har du noget der svarer til piping gel, som du kan bruge til at lave for eksempel vand med, på dine kager ;)
På kagekonens side er der denne opskrift, på en jordbærtærte, som fra bageren, med gelé... Men det ser ikke ud til det laves på jordbær.....
Til gelé koges 2,5 dl. vand med en smule sukker og evt. lidt jordbæraroma og rød farve eller frugtsaften fra evt. dåsefrugter
4 blade husblas lægges i blød i koldt vand i 10 minutter og tilsættes den varme væske
Ellers er der denne, som er lavet på jordbær http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=18526