Ny Bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Mor-til-2-vb

Jeg er en glad og frisk kvinde fra 1984 der er mor til 2 skønne drenge, fra 2005 og 2007. smile

Jeg bor sammen med min kæreste gennem 1½ år i en lille landsby i nærheden af Juelsminde. Vi venter vores første fælles barn i starten af August 2012 :) (Hans første) heart

Jeg er i øjeblikket i gang med at tage en HG & afslutter med Hue o-kok på til sommer (forhåbentlig), hvorefter jeg skal holde 1 års barsel. o-klapperi

Efter barsel skulle jeg gerne have fundet mig en elevplads indenfor administativ kontor, og skulle det ikke lykkedes må vi håbe jeg har heldet med mig og finder mig et job :) tongue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Velkommen til.

Jeg hedder Ditte, er ligeledes fra 84,nordjyde og bor sammen med min mand som jeg har Alma '09 og Adam '11 med. Jeg starter på SSA-udd medioe marts.

Anmeld

25. februar 2012

Meesalith-vb

Velkommen til :-)

Jeg hedder Ea, er fra 87 og bor i Mammen ved Bjerringbro. Jeg bor sammen med min mand og vi har to børn, en ude på 3 år til maj og en inde, som forventes at komme i slut juli :-)

Hvis du har nogle spørgsmål, enten specifikke eller generelle, så bare spørg :-) håber du kommer til at nyde siden ligeså meget som jeg gør :-)

Anmeld

25. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Velkommen til, håber du får lige så meget glæde af denne side som jeg har haft og stadig har.

Jeg er årgang 77, gift med Lars som er årgang 76. Sammen har vi to drenge, en fra 07 og fra 10. Vi bor i en lille men rigtig huggelig by vest for Kolding. Jeg arbejder som pædagogmedhjælper, men håber jeg kan få lov at gøre min pædagog uddannelse færdig inden alt for længe.....

Anmeld

25. februar 2012

FrederikkesMor-vb

Hej jeg er 43 år og har en datter på 4 år med min mand på 54. Vi blev gift i sidste uge. Han har to børn fra tidligere, 13&22 år, og vil ikke have flere, men min datter er så skøn, at det er ok. Vi bor i Brønsøj, KBH.

Anmeld

25. februar 2012

Webredaktøren-vb

Velkommen til... og tillykke med brylluppet smile

Spørg endelig løs om løst og fast...

Anmeld

26. februar 2012

Jeamie-vb

Halløj og velkommen til.

Jeg er 38, søn på 3, en teenage bror på 17 og en mand på 42. 

Har butik, araber avl, hunde, katte, høns, fugle og alt muligt andet på både to og fire bensmile... og fisk...

Anmeld

27. februar 2012

als-vb

hej og velkommen til.

Jeg er årgang 83.  lige vest for Kolding i en mindre by.

Bor sammen med kæresten i vores lille hus og vores datter på 3,5 og har en på vej, har termin 10/4.

Anmeld

28. februar 2012

Mor-til-2-vb

Hej alle!

Jeg har oprettet denne profil, da jeg i forbindelse med en artikel søger en LEGO-glad pige eller dreng. Se nedenstående og kontakt mig, hvis du kender sådan et barn :)

Elsker dit barn at lege med LEGO? Eller kender du et barn der gør???Jeg vil rigtig gerne finde et barn, der elsker at lege med LEGO. Det skal bruges til en feature (artikel) om Lego-klodsen på Journalisthøjskolen.

Konkret skal jeg bruge reportageelementer, hvor et barn leger med LEGO. Derudover vil jeg gerne have et billeder af børneværelset med legetøjet og også billeder af barnet sammen med legetøjet. Det må meget gerne være en pige, men hvis det ikke kan lade sig at gøre, er en dreng også super. Jeg er bosat i Aarhus, og artiklen skal afleveres på mandag, så der er lidt pres, men rejser gerne rundt i Jylland :)??Kender du Danmarks mest LEGO elskende barn, vil jeg meget gerne høre fra dig! 

Kontakt mig gerne her eller sms på 60608186. Hvis du kontakter  mig her, må du meget gerne skrive dit mobilnummer, så jeg kan få fat på dig. ?På forhånd tak.  

Med Venlig Hilsen

?Maja G. Jensen

Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.