Hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Lige et enkelt ikke så lækkert spørgsmål....

Vi har holdt fødselsdag for vores unger i denne weekend....og den anledning havde jeg lavet en lækker kage med fondant og det hele.....

Der var hvid og blå fondant på og et sukkerbillede.....den bette var helt vild med kagen og spiste to okay store stykker.....

Idag har hans afføring så været grøn og jeg mener grøn...sådan rigtig flaske grøn wassat

Kan det skyldes den blå fondant som han har spist rimelig meget af ?

Vi fik jo et helt chok da vi åbnede bleen w00t det lugtede meget normalt måske lidt diarre agtig men ikke noget vi tænkte mere over.....

Ja undskyld uddybningen men........hvad tænker I ???

Jeg ved ikke hvad det ellers kan skyldes for han har spist det han plejer og lige så meget som han plejer.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Spunk-vb

Synes ikke at det lyder utænkeligt at det kan være fondanten. Spunkens kan godt være både grønlig og rødlig efter særligt farvefulde måltider. Hvis ikke det fortsætter, ville jeg ikke bekymre mig.

Anmeld

19. februar 2012

Rita-vb

Ja, det er temmelig sandsynligt :P

Anmeld

20. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Tak skal I have så er jeg mere rolig wink

Ja så ved man da hvordan en blanding af boller i karry og blå fondant ser ud blink tongue

Anmeld

20. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

MAn kan godt blive lidt overrasket over sådan en kulørt bæ.

Da Adam kun fik babs fik han grøn afføring hvis jeg fx havde fået rødvin (i sauce) og orange hvis jeg spiste karry.

Sådan en rødbede-pølle kan også forskrække og man tænker straks at barnet er ved at forbløde indvendigt ;) (særligt når man ikke ved hun har fået rødbede).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.