Kage igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Jeamie-vb

Titte SKREV:
Hvis du sender en pb til mig med din mail adr så kan jeg sende dig et rigtig godt hæfte med masser af inspiration, det er en af de gamle brugere der har lavet det og der er mangesidede opskrifter.

Fondant kan du lave selv men i forhold til hvad det koster færdig så er det nemmere at købe det!

En pb? 8/. Hjælp. Er ikke god til de forkortelser vidst ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Signe1704-vb

Start med et kagekursus. Ved ikke hvor du bor, men det er en god måde at komme igang på. Specialkøbmanden har kurser i Københavns området.

Anmeld

23. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Og brug fx pinterest.com Der er masser af guides og gode links.

Anmeld

24. februar 2012

Jeamie-vb

Jeg bor i Assens / Odense området, så må se hvad der er her omkring.. Men jeg skal da helt klart til at google det i har sendt smile. Tak for det.

Må også lige se om det er billigst at handle ting på nettet eller der er en købmand af en art der forhandler... Og hvad der er billigst.. 

Anmeld

24. februar 2012

Titte-vb

Jeamie skrev:
Titte SKREV:
Hvis du sender en pb til mig med din mail adr så kan jeg sende dig et rigtig godt hæfte med masser af inspiration, det er en af de gamle brugere der har lavet det og der er mangesidede opskrifter.
rnFondant kan du lave selv men i forhold til hvad det koster færdig så er det nemmere at købe det!
rn

rn rnEn pb? 8/. Hjælp. Er ikke god til de forkortelser vidst ....
Gå ind på min profil der kan du sende mig en mail.. Så skriver du din mail adr til mig og så sender jeg det på mail til dig

Anmeld

24. februar 2012

Jeamie-vb

Ja, det mente jeg også man kunne - men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere... Prøver fra en anden browser... 

Anmeld

24. februar 2012

mariamiss6-vb

Jeamie SKREV:

Ja, det mente jeg også man kunne - men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere... Prøver fra en anden browser... 

Kagehæftet, i to formater ;) Det er mig der har samlet sammen til det, så det er min blog du her får et link til :)

http://mariamiss6.wordpress.com/kagerne/

Og til Titte, tak fordi du deler ud af det.... jeg er holdt op med at gøre det selv, fordi det nu er muligt at downloade det :)

Anmeld

25. februar 2012

Polyp-vb

Her er så ISBN etc på en god begynderbog til rimelig pris:

Flotte festkager af Janice Murfitt, oversat og bearbejdet til dansk af Vivi Berendt

ISBN nr. 87-608-0056-9

En bog der skal opleves!

Anmeld

26. februar 2012

Titte-vb

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i det der lækre lyserøde jordbær skum der bruges til jordbærtærter??

Anmeld

26. februar 2012

Jeamie-vb

Eeiiiiii hvor er det bare til at blive glad af smile... I er bare helt vildt gode smile.... Jeg må igang !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.