Uuuaaaaaarrrrrrrggggg !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Jeamie-vb

AL vores data er VÆK !!!! 

Et sjovt hoved sagde engang at de fleste ulykker sker i sengen..... Ja det skal jeg fandme love for !!!! angry. Desværre var det mens vi sov... 

Vores harddisk, externe og ALT gik død.... Back up ? Jow jow.. sidste år i oktober.. 

Den externe var der vi gemte alt det der skulle gemmes.. Død.. væk.. borte... 20års erfaring med BMW (som manden laver ), kunder der til, regnskab til min butik. Alt er slettet..... 

Mails kan vi så finde, men kun dem til og med oktober... 

Jeg kunne tude...... Gjorde min mand faktisk ... Jeg nøjedes bare med at blive 10 år ældre.. (håber ikke det her sker for tit så )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Rita-vb

Har I fået tjekket om der kan hives data ud? Det kan der næsten altid hvis den der prøver er dygtig nok :) Der findes masser af firmaer, der kan lave tricket - det koster selvfølgelig, men er temmeligt ofte pengene værd :) Held og lykke med det :)

Anmeld

14. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Aiiii hvor irriterende.......håber i kan finde en måde at finde tingene frem på....

Ellers kan jeg anbefale TDC homedisk......et sted på nettet hvor i kan gemme ALT.......den har vi været rigtig glade for........

Anmeld

15. februar 2012

Polyp-vb

Data forsvinder IKKE ud i den blå luft - de kan ALTID genfindes med mindre harddisken er fysisk ødelagt af voldsom brand...og så kan man allligevel ofte finde det frem igen...altså 'man' er it-nørder...ring til et større selskab og spørg...eller prøv i Elgiganten, de har også en service med noget i den retning

Det kan tage tid og koste kroner - men er det værd

Anmeld

15. februar 2012

Jeamie-vb

Tak smile..

Vi har bestilt en ny (selvfølgelig ) og resten ryger til et firma der kan luske det hele ud fra skiven... Koster et par tusind - men som i selv skriver, det er det værd, for hvor fanden skal man starte i egen opsamling af diverse info ? 

Og så ellers huske at lagre det lidt oftere smile... og flere steder. Heldigvis nåede vi da at sende kvartals regnskab afsted blink

Anmeld

15. februar 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha ha .... Jeg prøvede fra Explorer denne gang, og så virkede det.. Gad vide om det igen er Chrome der driller ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.