Søndags hygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Jeamie-vb

smile hi hi sidder ovenpå og nørder lidt. Total afslapningsdag og INGEN planer. Drengene har været ude at svømme, som de er hver søndag.... 'De store' er i værkstedet, og nede under sidder den lille midt på sofa bordet, rundt omkring ham er der bygget 'baner' - det vil sige al inventar der er flytbart og i højde for små ben der kan kravle op, er taget i brug.... han sidder og synger små sange fra børnehaven.. Imens sidder jeg som skrevet og nørder lidt - øver mig i at lade min 'store' dreng være sig selv, lege med sin egen fantasi og udfolde sig uden mor sidder og glor forelsket i sin lille baby.... Det er han jo bare slet ikke mere cheerful.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Polyp-vb

lyder hyggeligt

Anmeld

14. februar 2012

Signe1704-vb

Polyp SKREV:

lyder hyggeligt

Hvor er det fint at vi kan se din alder laughinglaughinglaughing

Anmeld

14. februar 2012

Polyp-vb

det er afledt af tråden om økologisk mad, hvor spørger skulle bruge nogle i en bestemt aldersklasse- og jeg er ikke den enestesmiley

Anmeld

14. februar 2012

Jeamie-vb

Og min computer fatter stadig ikke hvordan den kan få dem til at virke !!!?? Lillypie tickers og Daisypath.... suk. Er der nogen der kan tænke for mig ? Jeg magter ikke mere computer lige nu o-mur

laughing

Anmeld

15. februar 2012

Polyp-vb

klik på min...så kommer du til den side, hvor du vælger design og indtaster info - så vælger du format og laver copy (+paste senere), vender retur til denne side og går ind på din profil og sætter det ind (paster) der .. og vupti, så er den der

Anmeld

15. februar 2012

Jeamie-vb

smile Det virker smile. Tak Polyp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.