Kender I det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

TinaK-vb

Man åbner postkassen -der ligger et lille notits om, at vi ikke var hjemme da posten kom med en pakke. Afsender af pakken '?'..

Får idag hentet pakken på posthuset sammen med filurerne, som glæder sig til at pakke den store kasse op..

Stadig ingen idé om hvem afsender er... Og der står intet på kassen...

Vi åbner..

Og inden i ligger 1. stk roternde discokugle, 1 stk. discokugle samt 1discolys!!

HVEM POKKER HAR SENDT DET??? w00t

Jeg har simpelthen INGEN idé om, hvem afsender er.. Og kan ikke genkende skriften på pakken.. Der er skrevet mit fulde navn, så det må være nogle der kender mig.. Eller hvad??

Har du prøvet at få tilsendt noget du overhovedet havde set komme??

Til gengæld er jeg sikker på, at børnehaven vil tage imod det med kyshånd, da de lige har holdt discofest og har planer om flere i fremtiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

williamsmor-vb

TinaK SKREV:

Man åbner postkassen -der ligger et lille notits om, at vi ikke var hjemme da posten kom med en pakke. Afsender af pakken '?'..

Får idag hentet pakken på posthuset sammen med filurerne, som glæder sig til at pakke den store kasse op..

Stadig ingen idé om hvem afsender er... Og der står intet på kassen...

Vi åbner..

Og inden i ligger 1. stk roternde discokugle, 1 stk. discokugle samt 1discolys!!

HVEM POKKER HAR SENDT DET??? w00t

Jeg har simpelthen INGEN idé om, hvem afsender er.. Og kan ikke genkende skriften på pakken.. Der er skrevet mit fulde navn, så det må være nogle der kender mig.. Eller hvad??

Har du prøvet at få tilsendt noget du overhovedet havde set komme??

Til gengæld er jeg sikker på, at børnehaven vil tage imod det med kyshånd, da de lige har holdt discofest og har planer om flere i fremtiden...

Så heldig har jeg nu aldrig været :P men Tillykke med det 

Lilypie Premature Baby tickers

Anmeld

11. februar 2012

Titte-vb

Jeg har ikke prøvet det, men tænker om det måske kunne være en VB gevinst??

Anmeld

11. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Prøvede det med en babybjørn bæresele..

Jeg panikke og kontaktede babybjørn, der så kunne slå varenr op for mig og fortælle det var en gevinst fra VB..

Var lige bare for det var et eller andet reklamehalløj og der så pludselig kom et girokort også...

Anmeld

11. februar 2012

Spunk-vb

Altså jeg tænker også en konkurrence her på vb - har modtaget en præmie herfra engang, og det var godt nok et lille brev i bunden som fortalte hvor den var fra - faktisk bare en mail fra én på redaktionen der bad en anden om at sende præmien til mig.... Men jeg genkendte da præmien laughing

Anmeld

12. februar 2012

als-vb

Griner, men tænkte umiddelbart også en konkurrence:)

Anmeld

13. februar 2012

Meesalith-vb

Ja, altså ikke med sådan en spøjs gave. Men har prøvet en gang at modtage et sengesæt, som jeg aldrig har bestilt, og ikke anede hvor kom fra. Jeg nåede at gå i to dage i uvished, hvor jeg troede der kom en regning, indtil webbie skrev herinde, at jeg havde vundet :-D Anede ikke jeg havde været med i en konkurrence, jeg havde bare svaret i en tråd :-)

En anden gang prøvede min mand at modtage en kæmpe pakke fra Lalandia, med håndklæde, sportstaske, drikkedunk, madkasse og en masse andet reklame lir i. Han kunne ikke forstå det, indtil jeg sagde at jeg havde været med i en sms konkurrence i Statoils sommerpas. 'Problemet' var jo bare, at mit nummer står i hans navn, så de havde jo bare slået nummeret op på krak, og sendt det til ham :-)

Anmeld

13. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Har aldrig prøvet det.....tænker også en eller anden form for konkurrence du har deltaget i uden at kunne huske det......

Men spændende hvem der er afsender af den skønne diskokugle smile

Anmeld

13. februar 2012

TinaK-vb

Håber egentlig ikke, at det er noget jeg har vundet -for det er brugt!! Ihvertfald er der gået 2 ud af 6 lamper, og der er lidt støv på tongue

Og så var det pakket ind i en brød-papkasse, med en masse avispapir, 'gaffa'tape samt en sort plastsæk udover......

Avispapiret er fra Herning Folkeblad, og der er stemplet fra Ikast postkontor...

Men har stadig ikke fundet ud af, hvem det er fra.. Men sjov ting at få tilsendt :o)

Anmeld

14. februar 2012

Signe1704-vb

Nej det har jeg aldrig prøvet, men ret morsomt er det. Så har du da lidt at gå og spekulere over laughing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.