Holder I vinterferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Webredaktøren-vb

I uge 7 og 8 står den på vinterferie... for nogen sad

Jeg holder stort set aldrig vinterferie, og kommer faktisk først i tanke om ferien, når jeg opdager at det kun er SFOen, der er åben, mens lærerne er på vinterferie smile

Jeg kunne nu ellers godt bruge en uge sydpå...

Har I tradition for at holde fri i uge 7 eller 8? Og skal I noget spændende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Pia S-vb

Næh ingen ferie her. Men sønnen holder naturligvis fri. Han skal lave 'noma'mad i to dage med noget Aktiv Vinter og så skal han på dase og forkælelsesferie hos morfar.

Jeg arbejder og sparer feriedage som jeg overfører til sommerferien!!!!

Anmeld

10. februar 2012

Rita-vb

Vi har ikke ferie. Eller dvs mine to skoledrenge har jo, så de skal på rundtur hos deres bedsteforældre - deres mor er nemlig ikke så glad for at lade dem være helt alene hjemme hver dag i en uge :P Men de to små skal i børnehave og manden og jeg på arbejde, så der er ikke meget spænding over det :laugh:

Anmeld

10. februar 2012

Spunk-vb

Nej, har desværre ikke ferie - skal oven i købet også arbejde i morgen sad

Men manden har ferie og hygger lidt om spunken

Anmeld

10. februar 2012

als-vb

Nej ingen ferie, men går jo også på barsel om tre uger og kæresten har fri i uge ti hvor vi nok vil lave et eller andet sammen inden familien bliver øget med nr to. Har fri onsdag i næste uge dog og der er tøsen også hjemme.

Anmeld

11. februar 2012

Titte-vb

Jeg holder ferie mandag og tirsdag. Nu hvor jeg er blevet en del af et ledelsesteam, så skal der være en af os på arbejde, og derfor har vi delt ugen imellem os. Jeg kan så se frem til ferie i april, og det er jo lige om lidt! Har derudover en dag eller to jeg kan lægge som jeg vil! Skal i mine to fridage slappe af og besøge en dejlig kusine til frokost en dag... :laugh:

Anmeld

11. februar 2012

Jeamie-vb

Søn og jeg holder ferie, og tænker også manden tager en 'arbejd-hjemme-dag(e)', så vi finder nok på et eller andet at se og hygge med smile. Ikke noget planlagt endnu dog.... Men lidt dase, hygge ud at se bliver det til ihvertfald smile

Anmeld

11. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Vi holder ikke vinterferie i uge 7 eller 8.......vi har aldrig holdt vinterferie indtil i år......

Vi havde vinterferie i uge 5, der er alting lidt billigere end de normale vinterferie uger og der er ikke vildt mange mennesker så det var til at være der.....

Jeg har valgt at arbejde mine timer på 3 dage i næste uge så jeg har fri torsdag + fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.