Start med at planlægge partid. uden tv, pc , tlf osv.
Hav en aften i ugen hvor i sætter jer ned og snakker sammen om hvad i gør jer af tanker pt, og som ikke kan udsættes til fordel for vasketøj.
Og smid jogging-bukser ud!!! Der er ikke noget der inviterer til at slaske i hver sin ende af sofaen som joggingbukser.
Dans sammen i stuen, giv masser i knus og kram i løbet af en dag, snav som var i teenagere, når i alligevel krammer -der bliver udvekslet en del hormoner. Generelt synes jeg berøring er vigtig for at få lidt gang i forelskelsen, når det kører lidt trægt. Og kedelig rutinesex gælder ikke som berøring. Man skal have fat i de områder som man forsømmer.
Det føles komplet åndsvagt at tage stig på bagdelen, når han tømmer skraldespand, når man ikke er 'in the mood', men ikke desto mindre, bliver han glad og små-forfjamsket, og det gør mig glad. Og han får også mere lyst til at nusse mig i håret, mens vi ser en eller anden dødsyg genudsendelse af en van damme film på dr2, fra vores komfortable sofa.
Sid tæt og hold om, i stedet for at sidde hver for sig. Flet fingre når i alligevel går rundt i rema sammen og handler ind.
Det er det der virker allerbedst her. Håber i snart får lidt gnist igen.. De der træge perioder kan virke enooormt lange!
Anmeld