Børnesikret toiletbørste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

CamillaEBG-vb

Hej alle.

I forbindelse med et projekt i gymnasiet, er jeg og tre andre ved at 'opfinde' en toiletbørste, der er børnesikret. Børsten skal forhindre små børn i at kunne tage toiletbørsten op af holderen, og i værste tilfælde putte den i munden. 

Jeg skriver dette indlæg for at høre, hvad i siger til den idé?

Ville i være interesseret i at købe sådan en tolíletbørste, hvorfor/hvorfor ikke? 

Jeg håber i vil svare! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Signe1704-vb

Det er ikke noget jeg ville købe - har aldrig oplevet at det var noget ungerne pillede ved eller syntes var interessant. Så jeg ville ikke være den rette målgruppe wink

Anmeld

8. februar 2012

Meesalith-vb

Nej det ville jeg ikke. For det første kan den kun være dyrere end dem fra ikea til 5r, og for det andet har det aldrig været et problem her.

Men held og lykke med projektet :-)

Anmeld

8. februar 2012

nikkeneje1-vb

NIXEN. Så længe mine børn er så små at de kunne finde på at putte toiletbørsten i munden, eller lege med den så er de ikke selv uden opsyn på vores badeværelse/toilet, så det ville ikke have nogen interesse for mig.

Anmeld

8. februar 2012

CamillaEBG-vb

Tak for jeres svar, jeg vil meget gerne have flere :-)

Desuden ville jeg blive rigtig glad, hvis i ville tage jer tid, til at svare på et lille spørgeskema!

Spørgeskema: http://www.surveymonkey.com/s/V57KTRW

Anmeld

8. februar 2012

Webredaktøren-vb

Det kunne jeg faktsik godt overveje smile

Forleden havde min knægt været på toiletttet, og han ved naturligvis, at man sletter sine spor efterfølgende wink

Eneste detalje var, at han ikke tænkte på at trække ud FØR han begyndte sin rengøring w00t

Der røg selvfølgelig en toiletbørste på den konto, men typisk er det ikke verdens største problem. Jeg tror han nu har lært, at der skal trækkes ud først, og generelt sætter jeg pris på en hjælpsom dreng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.