Vokseværk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.473 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Jeamie-vb

Er der nogen af jer der har erfaringer med det hos jeres børn ? 

Jeg kan huske jeg var meget slemt plaget af det, og lå nogle gang og græd fordi det bare var så træls en smerte. 

Sønnen er begyndt at klage over han har ondt sine ben, til tider, mens han gnubber på det... Det er ikke i forbindelse med at de pludselig er ved at falde af fordi han selv skal gå op af trappen..

Han er kun 3 år og syntes det virker lidt tidligt for vokseværk, eller....? Jeg mindes jeg var 10 - 13 år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Min dreng har det på samme måde....han er 5 og de voksne i børnehaven siger det godt kan være vokseværk....han skyder virkelig i vejret lige i øjeblikket og har meget ondt i ben og ankler....

Jeg ved det ikke, men jeg husker det også som om jeg var en 10-12 år før jeg led af det.....

Anmeld

5. februar 2012

als-vb

Det kan sagtens være vokseværk. Min nevø lider også meget slemt af det. I de perioder hvor det er helt slemt har deres læge anbefalet han ikke dyrker motion ud over det det er i børnehaven. Lidt panodil kan også tage de værste smerter samt en varmepude.

Anmeld

6. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg husker det også bedst fra mig selv da jeg var 10-12 år.

Og det er mest typisk drenge der har det, men alma 2,4 år klager ofte også over ondt i benene, og midt i hun leger kan hun tage sig til dem og pive. Og den måde hun tager sig til benene på, det der lindrer og tidspu kterne passer alt sammen på vokseværk. 

Anmeld

6. februar 2012

Jeamie-vb

Ok ?! Det lyder som om den er god nok så ermm. Troede simpelthen først det kom senere... når de laver de der 'ryk'. Men det gør de jo også i allerhøjeste grad nu her.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.