JA - elsker nethandel - så meget at mine kollegaer efterhånden gør grin med hvor ofte jeg promoverer det.
Trendsales, dba og guloggratis tjekkes hvis jeg mangler noget som jeg synes er for dyrt. Køber rigtig meget til spunken på nettet - har fundet kidsworld.dk som har gratis fragt og rigtig mange basisvarer til gode priser. Fik f.eks. en superfin vinterjakke som var på tilbud og har også købt vanter, basisbodys etc. der.
Generelt googler jeg det jeg mangler og går så efter den billigeste pris - er ikke så loyal. Men til legetøj kan jeg godt lide legeakademiet og lirumlarumleg som har mange lækre ting - og den gamle skole som har nogle fantastiske ting som ikke lige findes andre steder.
Ville rigtig gerne købe dagligvarer via nettet, men her kan man kun få fra irma og superbest som jeg synes er for dyre til at gøre alle vores indkøb i.
Og så er der selvfølgelig rejser, kæresteophold, ting til hunden, en stegepande så sent som i går og meget andet. Når man bor i en lille by og gerne har meget specifikke ønsker så er det langt nemmere og hurtigere end at køre til den nærmeste større by som ligger ½ times kørsel væk - og ofte også billigere for denne by er ikke større end at der ikke er så meget konkurrence.
Anmeld