Nethandel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.292 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeg er begyndt at handle rigtig meget på nettet...og hold nu op man kan spare mange penge på det...

Jeg stod lige og manglede et silikone etui til min telefon (hunden havde fået fat i det første angry) og jeg tænkte at bare ikke lige havde 250 til et nyt....så jeg søgte på nette og wupti så fandt jeg deet til 49 kroner + lidt i fragt........det er nøjagtig magen til det hunden har bidt i stykker så det var da mange penge jeg sparede der......og så får jeg det allerede på mandag så det kan jeg vist godt vente på.......

Jeg handler også rigtig meget tøj til ungerne og til mig selv på nettet....

Hvad med jer ? handler I også på nettet ? og hvad køber i evt. på nettet ? (kunne jo være man fik ideer til andre indkøb wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

kongster-vb

Jeg køber rigtig meget på nettet!

Bøger, legetøj, musik, billetter (naturligvis), tøj og sko (men mest til børnene), sender blomster og chokolade til min mormor når hun har fødselsdag, klæde-ud-tøj (man kan få meget sjovt fra amazon), rejser, hotel, ting&sager. 

Næste projekt er at begynde at bestille dagligvarer fra nettet. Så slipper jeg for at slæbe mine indkøb op til 3. sal :-)

Anmeld

4. februar 2012

Signe1704-vb

Jeg handler også en del på nettet. Er bl.a på sweetdeal, groupon osv hvor der jo hver dag er nye tilbud.

Jeg har forsøgt mig med dagligvarer, men det er simpelthen for dyrt. Hvis nogen finder en side der er billig må i meget gerne sige til wink Jeg har prøvet nemlig.com, men kød, en del frugt, mælk med mere er bare dyrere end det jeg ellers kan få det til. Handlede idag for 933 kr i Rema 1000, da jeg kom hjem prøvede jeg at taste det ind på nemlig.com og der ville det koste 1368 kr for det samme - det er da noget af en forskel.

Nå men tøj til ungerne - ælsker bl.a pumpdelux.dk.

Har jeg set noget jeg synes er for dyrt tjekker jeg altid nettet for at se om jeg kan få det billigere et andet sted og køber gerne på nettet hvis det er billigst der (her).

Så er jeg også stor fan af dba.dk, køber rejser, gaver mm.

Anmeld

4. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja dba har jeg også brugt...vi fandt faktisk vores dejlige hundehvalp på den side wink

Og så kan det da godt jeg skal se om jeg kan finde fastelavnstøj på nettet, for synes da godt nok det er liiiige dyrt nok i butikkerne.....

Jeg kender ikke sweatdeal, har hørt om den med aldrig brugt det....har til gengæld handlet meget på trendsales......

Anmeld

4. februar 2012

Spunk-vb

JA - elsker nethandel - så meget at mine kollegaer efterhånden gør grin med hvor ofte jeg promoverer det.

Trendsales, dba og guloggratis tjekkes hvis jeg mangler noget som jeg synes er for dyrt. Køber rigtig meget til spunken på nettet - har fundet kidsworld.dk som har gratis fragt og rigtig mange basisvarer til gode priser. Fik f.eks. en superfin vinterjakke som var på tilbud og har også købt vanter, basisbodys etc. der. 

Generelt googler jeg det jeg mangler og går så efter den billigeste pris - er ikke så loyal. Men til legetøj kan jeg godt lide legeakademiet og lirumlarumleg som har mange lækre ting - og den gamle skole som har nogle fantastiske ting som ikke lige findes andre steder.

Ville rigtig gerne købe dagligvarer via nettet, men her kan man kun få fra irma og superbest som jeg synes er for dyre til at gøre alle vores indkøb i. 

Og så er der selvfølgelig rejser, kæresteophold, ting til hunden, en stegepande så sent som i går og meget andet. Når man bor i en lille by og gerne har meget specifikke ønsker så er det langt nemmere og hurtigere end at køre til den nærmeste større by som ligger ½ times kørsel væk - og ofte også billigere for denne by er ikke større end at der ikke er så meget konkurrence.

Anmeld

4. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Har lige tjekket kidsworld ud og den skal jeg da vist til at bruge wink de har da noget lækkert tøj til nogle gode priser.......

Anmeld

5. februar 2012

Frede-vb

Også jeg handler rigtigt meget på nettet. Det er hovedsageligt tøj til mig selv og ungerne, bøger, elektronik mv. Jeg prioriterer gerne de steder, hvor fragten er gratis - tit sørger jeg for at købe for det beløb, der gør handlen fragtfri.

Det er dejligt nemt at handle på nettet, problemet opstår dog, når noget tøj ikke passer i størrelsen. Jeg gider som regel ikke at bøvle med at sende tøjet frem og tilbage, derfor hænger der desværre en del fejlkøb i min garderobeermm

Anmeld

5. februar 2012

als-vb

Mit nethandel har primært været til tøsen. Ikke så meget til mig. Mit problem er jeg elsker at shoppe i rigtige butikker så føler mig altid lidt snydt når jeg bestiller ting på nettet.

Anmeld

13. februar 2012

Englemor81-vb

Uha... Jeg har været nethandler i mange år på QXL og har da ogå selv solgt lidt derinde..

Hmm... Jeg har købt tøj (Både til mig selv og sønnemanden), cd'er, dvd'er, playstation, autostol, bæresele, dampsteralisator til sutteflaskerne, legetøj og så har jeg bla købt MANGE delfinting derinde, da jeg er en stor delfinfreak... Har næsten alt med delfiner, mangler kun at se en IRL ;-)

Anmeld

17. marts 2012

Fru_Hansen-vb

Jeg handler en del på nettet, især op til jul hvor der tit er mange penge at spare på bøger, tøj m.m

Handler især tøj til tween knægten på esprit.dk de har gratis fragt begge veje. Og på smartkids.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.