Tager i blaffere op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

177 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Spunk-vb

Jeg gør ikke hvis jeg er alene i bilen - har gjort det sammen med min mand sommetider. Ved godt at odds er ret små, men jeg tænker at der er så mange mærkelige mennesker i verden, så hvorfor tage en chance.

Er ked af at jeg tænker sådan, for jeg synes egentlig at man skal være næstekærlig og hjælpsom hvor man kan, men det ligger bare så dybt i mig - det blev formanet i min barndom.

Tager i blaffere op? Nogle, men ikke andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

als-vb

Har aldrig været med til eller selv taget en blaffer op og kommer nok heller aldrig til det. Tør simpelthen ikke.

Anmeld

3. februar 2012

Signe1704-vb

Nej det tør jeg sgu ikke - desværre.

Anmeld

3. februar 2012

Jeamie-vb

I 'gamle' dage har veninden og jeg selv gjort det, og selv taget op, men det tør jeg simpelthen ikke mere :(. Ikke engang selvom min mand var med. Folk er sq blevet så farlige.

Anmeld

4. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg ville egentlig gerne, men er mærkelige årsager har jeg enten haft bilen fuld at mennesker eller gods og har ikke haft plads, når jeg er stødt på en blaffer.

Måske ham på øverste etage prøver at beskytte med mod at være dumdristig ;) ?

Nå, hvis det er flere er jeg noget mere forbeholden, end hvis der stod en enkelt eller 2. Det kommer vel også an på hvor i landet man hører til. Heroppe nordpå er der ikke så meget at komme efter for huha-typerne, så det er vel oftest reelle blaffere.

Men har jeg plads i bilen, ville jeg nok samle en blaffer op (og alligevel er jeg lidt forbeholden for folk med østeuropæisk udseende - hvilket er noget pjat). Der SKAL være plads til sådan et par teenagere der vil ud at opleve verden.

Jeg nægter at leve mit i liv i frygt for andre mennesker, dog med omtanke. Laaangt de fleste mennesker har heldigvis ikke onde intentioner.

Jeg har selv blaffet da jeg var teenager.

Anmeld

4. februar 2012

kongster-vb

Jeg har selv blaffet en del og tager også gerne blaffere op, men jeg synes ikke man ser så mange  af dem mere.

For 15 år ca prøvede jeg at blaffe i Sverige og det var helt umuligt. Efter 4 timer ved et perfekt sted med masser af biler måtte vi give op. Ikke én tog os op.

Anmeld

4. februar 2012

Polyp-vb

Kort og godt: Nej

Anmeld

4. februar 2012

Titte-vb

Har aldrig taget blaffere op, og kommer heller ikke til det. Jeg har heller aldrig selv blaffet. Jeg har altid haft det sådan, at skulle jeg fra a-b, så måtte jeg betale det det kostede, eller også måtte jeg blive hjemme hvis ikke jeg havde penge til rejsen. Og jeg ville ikke turde idag, man ved sku ikke hvem der sætter sig ind i bilen.......

Anmeld

4. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Nej det gør jeg ikke....med alt det der sker af grusomme ting rundt omkring så tør jeg ikke......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.