Ny snart gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Johannamor-vb

Halløj,

Jeg er ny på siden og er startet på projekt baby i år.

Første forsøg lykkes ikke så nu prøver vi at bruge en ægløsningsberegner for at ramme ægget og ellers så tyer vi til ægløsningsteste.

Jeg er 25 år og min kæreste er 26, så vi burde være fertile cool

Om en måned tager vi på en kærlighedsferie på denne skønne Græske ø og det falder lige med min ægløsning, hvis jeg da ikke er blevet gravid ingen yes

Glæder mig til at bruge dette forum.

Knuz Bellao

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Jeamie-vb

smile Dejligt indlæg smile... Håber da det lykkedes... men ellers er den der kærlighedsferie bestemt god uanset hvad smile... 

Glæder os til at lære jer at kende. Velkommen til smile

Anmeld

3. februar 2012

Meesalith-vb

Jamen velkommen til :-D Her har det hjulpet bare at lege kaniner i den uge, jeg havde ægløsning. Så håber du får det ligeså nemt :-) I må have en dejlig tur, og rigtig nyde hinanden :-)

Anmeld

3. februar 2012

als-vb

jamen god kamp til jer. Håber det lykkes for jer hurtigt. og ferie er altid godt det var der det lykkedes for os... (efter 1,5 år...og to operationer, men det er en halt anden historie.)

Anmeld

3. februar 2012

Jeamie-vb

Meesalith SKREV:

Jamen velkommen til :-D Her har det hjulpet bare at lege kaniner i den uge, jeg havde ægløsning. Så håber du får det ligeså nemt :-) I må have en dejlig tur, og rigtig nyde hinanden :-)

Ha ha ha ha ha laughing... Gosh, nogle billeder jeg fik.... laughing

Anmeld

3. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Velkommen til...Xer fingre for at det snart lykkes for jer.......og rigtig go kærlighedsferie til jer også smile

Anmeld

4. februar 2012

Spunk-vb

Velkommen til smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.