Hypokondri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Spunk-vb

Min spunk er lidt af en hypokonder.

Hvis hun f.eks. har et lille sår så peges der jævnligt på det og vi bliver bedt om at puste. Nogle dage siger hun at det gør ondt i maven - derefter armen, derefter den anden arm - og benene osv. indtil vi har været hele kroppen rundt og pustet laughing

I dag sagde hun så at hun var syg - selvfølgelig helt uden grund.

Det morer os lidt for generelt er hun en ret hårdfør pige - når hun ikke lige er i pas-på-mig-mode så kan hun nemt falde eller gå ind i noget og så bare rejse sig op igen, sige av-av og fortsætte med det hun var i gang med.

Jeg går ud fra at det bare er en fase og et udtryk for at hun ind imellem søger lidt ekstra omsorg.

Har jeres børn også nogle sjove vaner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Jeamie-vb

Hi hi en lille prinsesse :). Synes jeg ser det tit, det der fnis og pludselig gør det ondt alle vejne, så kommer der små klynke ( stakkels lyde) og så putte putte.
Min søn gør det nu, men det er mere forbundet med AAAAAAVV, DU MÅ IKKE RIVE I MIN AAAAAAARRRMMMM !!!!!!

Derimod havde han, og har stadig at alt skal ligges på række og i lige linie, ting skal gøres i samme rækkefølge som dagen før og ting ligge samme sted :)...

Anmeld

2. februar 2012

Meesalith-vb

Sådan gør min søn også :-)

Hvis han får en skramme, så er det 'av av' indtil vi puster. Nogle gange beder vi ham selv om at puste, og så puster han, og løber videre bagefter.

Hvis en af os får en skramme, så siger han også 'av' og vil puste eller mysse :-D

Anmeld

2. februar 2012

als-vb

Det er sjovt for tøsen kan og skrige græde hvis hun slår sig, men det øjeblik der bliver pustet på det så gør det ikke ondt mere w00t Så det griner vi lidt af.

Ligesom når hun ikke gider selv gå op ad trappen, så virker hendes ben bare ikke. altså moar mine ben virker ikke jeg kan ikke gøre det og det.

Anmeld

2. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Ha ha ha als....sådan er vores den mindste også, det griner vi også meget af.....

Den store var lige sådan men det er heldigvis gået over, nu kommer han kun hvis det gør virkelig ondt..... 

Anmeld

3. februar 2012

Elverpigen-vb

TI hi, den kender vi alt for godt her.

Sigrid falder, og græder lidt, vi spørger hvor det gør ondt, hun svarer f.eks. at det gør ondt i armen. Vi puster og spørger om det er godt igen. Hun svarer meget glad ja, og løber glad vidre. 

Det er nok bare det, at få lidt opmærksomhed der gør det hele godt igen smile

Anmeld

3. februar 2012

Polyp-vb

'Ligesom når hun ikke gider selv gå op ad trappen, så virker hendes ben bare ikke. altså moar mine ben virker ikke jeg kan ikke gøre det og det.' - Er det ikke bare det, vi andre også tænker engang imellem, når vi er rigtig trætte...der ér bare ingen kære mor til at komme og bære...eller selv om hun er til stede, så kniber det nok lige med kræfter og motorik ;-)))

Anmeld

3. februar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Alma hyler også, lige indtil der bliver pustet..

Men hendes sjoveste vane er massage. Hun kommer gerne hen og beder om lidt massage på ryggen (særligt når hun sover i smørhul eller vi sidder og hygger i sofaen). Siger man okay så, så rykkes trøjen op, så vi kan komme til. OG så slapper hun heeelt af. og pludselig er hun færdig og siger tak for sage.

Anmeld

3. februar 2012

als-vb

Ej det gør tøsen også. Hun elsker St blive nusset hvor normale lmrabet er kildne. Så hun ligger gladeligt armhul eller side til lidt bussen. Og elsker at blive æt på ryggen, med neglene....

Anmeld

3. februar 2012

Spunk-vb

Spunken gider ikke rigtig massage efter at hun ikke er baby mere, men hun vil gerne smøres ind i creme over hele kroppen - og så smører hun også gerne lidt på min fod eller arm, og det er SÅ hyggeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.