har nu snakket med jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2009

christina2412

nå det var så rigtigt jeg først skal til jm når jeg er 37+6, syntes bare stadigvæk det er sent.

christina 30+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Mira0911

Da jeg gik til Jm kunne der sagtens gå en måned til 1½ mdr imellem samtalerne...

Anmeld

8. september 2009

Valle81

Hejsa,

Jeg tror den er god nok.

Da jeg var gravid sidst, var jeg til jordemoder omkring 5 gange. En gang omkring uge 16, så gik der laaaang tid og lang tid igen. De sidste 3 besøg, var i slutningen af graviditet med vist nok en uges mellemrum.

Det er først helt hen i slutningen, at besøgende blive lidt oftere:0)

Kærligst fra Christina

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

Jeg har været til jordemoder 2 gange ind til nu og skal 3. gang i næste uge, hvor jeg er 37 uger henne. 2 uger efter i uge 39 er der endnu et besøg, og så skal man ringe og få en akuttid, hvis man ikke har født på sin terminsdato.

Så som udgangspunkt 4 konsultationer i Odense Kommune, hvis alt forløber normalt.

Besøgene hos jordemoderen regner jeg nu ikke for noget. Jo, man hører da hjertelyden, men det er da også det mest interessante. Al den snak om kost osv. synes jeg er ret irrelevant, for det kan man jo læse sig til.

Hilsen Linda 35+3

Anmeld

8. september 2009

christina2412

nå ok jamen så skal det jo bare være sådan
tak for jeres svar.

christina 30+5

Anmeld

8. september 2009

Brams

Jeg skal føde på Hvidovre og kan se på min oversigt, at der, såfremt der ikke er noget i vejen, er 5 aftaler med JM. Uge 12-18, uge 28, uge 32, uge 38 og uge 40.

Trine 32+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.