Sne billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.528 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Jeamie-vb

Sådan ser det Fynske vejr ud pt smile. Har lovet sønnen vi skal ud og lave snemand når han kommer fra børnehave.

Har i fået sne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Webredaktøren-vb

Åh, mine børn er misundelige... ingen sne i København, men bidende koldt... kast en snebold denne vej o-snemand

I skal dog ikke snydes for snebilleder, så nu snyder jeg og viser København fra sidste vinter laughing

Anmeld

28. januar 2012

Jeamie-vb

Gud hvor ser det vildt ud med den cykel blink.... 

Her er det også vildt koldt, men i dag har solen skinnet fra en blå himmel, så i solen var det bare skønt. Sneen er her stadig og vi har allerede været igang med at bygge snemand, den blev dog senere brugt til noget bunke-hunde lege noget så overlevede ikke længe smile.. 

Jeg arbejder lige videre med den snebold. Skal nok lykkedes smile

Anmeld

29. januar 2012

Jeamie-vb

Nu må det altså godt stoppe med at sne her sad..... Alt er dækket af sne nu og det vælter bare ned, stadigvæk...

Anmeld

29. januar 2012

Jeamie-vb

29. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Åhhh jeg har ikke lige nogen billeder at sætte ind....vi er på ferie ved Ringkøbing og har fået godt 10 cm sne tongue ungerne elsker det og kælker ned af klitterne......og det er bidende koldt her ved vesterhavet men ungerne er ikke til at drive ind igentongue

Vi har fra vores naboer hørt at der er kommet lige omkring 15 cm hjemme hvor vi bor.........og sidst jeg tjekkede DMI lovede de ned til 15 graders frost næste weekend blink ved ikke om de gør det endnu men hvis de gør sååååå....puha det blir koldt........(det kan dog nå at ændre sig mange gange inden da)

Håber I andre nyder dette fantastiske vintervejr.....

Anmeld

30. januar 2012

Webredaktøren-vb

Vi endte med at få en smule, men så lidt at jeg sparer fotoet wink

For børnenes skyld håber jeg, at der kommer mere sidst på ugen, og så skal I nok få billeder...

Anmeld

30. januar 2012

Jeamie-vb

Det må være den ène snebold det lykkedes mig at smide i jeres retning, så grin

Her skinner solen fra en BLÅ BLÅ himmel. Nul skyer. Det er bare heeeelt vildt koldt smile. Men smukt er det. 

Vi fes rundt på kælk til det blev mørkt i går. Det er skisme da hårdt smile. 

Der loves sne i København i weekenden smile.. Men vidst kun et par mm ermm. Indtil videre smile

Anmeld

31. januar 2012

Polyp-vb

smukt og koldt vejr - men heldigvis ingen sne endnu i Gentofteområdet

Anmeld

31. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Alma i mormors have.

Der har ikke været imponerende meget, men nok til en kælketur også. (Alma er liiidt for lille til at sende af sted, så knap 70årige morfar har fået sig nogle vilde ture med Alma på skødet).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.