Er I klar til sne og vinter i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Webredaktøren-vb

Desværre for mine børn, tyder det ikke på, at Københavnsområdet får sne i denne omgang  angry, men i Jylland tales der om op til fem cm o-snemand

Til gengæld bliver det iskoldt over hele landet!

Har I savnet vinteren i år, og står den på leg i sneen i weekenden, hvis der kommer sne i jeres område?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

nikkeneje1-vb

For min skyld må sneen gerne blive væk. Jeg haaader kulde og sne, og det kan kun gå for langsomt med at blive forår-/sommer.

Mine børn er dog nok langt fra enige. Så HVIS vi får sne i weekenden, skal vi selvfølgelig (for deres skyld), ud at boltre os i den :-).

Anmeld

26. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

JA DA....vi glæder os helt vildt til at der kommer sne og vi kan komme ud og kælke og lave snemænd....og ikke nok med det så har vi sørme ferie hele næste uge cheerful Så vi ser frem til 'vinterferie'....

Og så bor vi jo i det område der skulle mest sne i nat og i morgen tongue så hvis det holder så har jeg to glade unger i morgen tidlig....

Anmeld

26. januar 2012

Titte-vb

Jeg glæder mig rigtig meget, jeg er aldrig vokset fra glæden ved sneen.... ej helle selv om jeg synes den er træls at køre i! :P Så sne, kom frisk!! :laugh:

Anmeld

26. januar 2012

als-vb

Elsker sne når jeg har fri. Hader at kørei skidtet. Men går vi nok sne skal der leges :)

Anmeld

4. februar 2012

Heidi Nielsen-vb

Vi er lige kommet hjem fra vores lille vinterferie i Søndervig....der var der kommet en del sne og ungerne kælkede ned af klitterne....det var så sjovt og hyggeligt.....og de var rigtig trætte om aftnen så de sov med det samme deres hoveder ramte puderne....næsten....der var i hvert fald ingen der nåede at få godnat historie, det kunne de simpelthen ikke holde sig vågen til......

Så vi har nydt sneen rigtig meget og og gør det stadig efter vi er kommet hjem.....

Anmeld

4. februar 2012

Jeamie-vb

Her har været så smukt hele dagen, men så koldt. Dagen er nu ikke det værste for solen gør meget. Smukt er det også for den får små iskrystaller til at glitre i lufte pga den tørre luft. Men her er -16 grader. Det er dæleme koldt. Vi satte en sodavand ud på trappen og en tissetår senere kunne den ikke rystes pga is. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.