Nøj jeg er utålmodig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Meesalith-vb

Kender i det, at man venter på en ting, og man tjekker konstant det sted, hvor man kan finde ud af det man venter på?

Jeg afleverede opgave her i starten af januar, og jeg ved jo godt at de har 4 uger til at rette den i... Men alligevel har jeg tjekket nettet for min karakter to gange i dag! Nøj jeg vil bare gerne vide om den er bestået! Hvis den ikke er, så skal den laves om, før jeg kan gå op til den næste eksamen, så det er jo ret vigtigt jeg får den info, sådan NU eller helst i går :-)

Er i andre også møg utålmodige med sådanne ting? eller er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Webredaktøren-vb

Ja! En karakter eller bestået opgave er altid irriterende at vente på... men det tager jo typisk lidt tid, hvis den både skal rettes af vejleder og censor o-skole

I det hele taget er jeg efterhånden en ret utålmodig type wassat Altså ikke hvis jeg holder weekend uden planer, men hvis jeg f.eks. kommer til at stå i den langsomme kø i supermarkedet, eller hvis jeg sidder i bussen og der er kø kø kø på vejen, så bliver jeg mega utålmodig grin

Nå, men håber snart, at din karakter bliver offentliggjort...

Anmeld

26. januar 2012

als-vb

Jeps. Ligesom jeg kan tjekke forskellige forum en milliard gange i løbet af dagen. Hvis jeg venter et opkald og sidder med mobilen i hånden og alligevel tjekker for ubesvarede opkald .

Anmeld

26. januar 2012

Titte-vb

JA.... jeg er ret utålmodig lige pt... synes der er længe til at jeg kan teste om der er en positiv graviditet.... Men den største prøve kommer dog mandag, hvor vi skal til Skejby og have taget en blodprøve for at tjekke for graviditet, det skal foregå ml. 7.45-8.45, og så bliver vi ringet op mellem 13-15.30 mandag... men for filan, jeg har arrangeret en tur til både læge og tandlæge, hhv. kl. 13.30 og kl. 14.20... Så enten skal kæresten tage imod beskeden, og det vil jeg jo nødigt lade gå fra mig :woohoo: :S , eller også skal jeg sidde med sugeren nede i halsen hos tandlægen og høre svaret.... Det må nok blive kæresten der må få beskeden.... :silly: Er ellers ikke en utålmodig sjæl, med mindre andre er for langsomme i trafikken... Så får de lige et par ord med på vejen :blush:

Anmeld

30. januar 2012

Jeamie-vb

Jeg sad og tænkte længe over den der med at være utålmodig.. Om jeg var dèt, eller bare manglende tolerance ?! 

Hvis folk bruger min tid, og andres, uden øje for andet end dem selv og 'det går nok' holdning, så bliver jeg edderspændt rasende. Er det tålmodoghed eller tolerance ?

Hvis jeg venter svar på noget så er jeg mere 'tja, svaret kommer nok, og hvis ikke er det nok ikke slemt/vigtigt/interessant ' smile. Det må være tålmodighed...?!

Hvis nogle af mine kunder trækker en betaling 6- 8 uger, så kan jeg godt blive lidt 'iiiiih altså, hvor flabet' og tage forholdsregler næste gang. Det må jo så være både tolerance og nul-tolerance silly. 

Når min søn for tusinde gang forsøger at forklare mig vigtigheden i at tøjet tages på i en bestemt rækkefølge, og at de sokker ikke duer, og vi har minus 10 minutter tilbage inden vi skal køre - så bliver jeg vildt rødglødende utålmodig.... indvendig naturligvis... for udvendig er jeg VILDT tålmodig, smilende og hvisker igennem tænderne at nu er det da vidst klaret - for de næste 2 uger - kan vi gå nu ??? 

Hvis èn eller anden kæmpe-idiot overhaler indenom, knalder bilen ind foran mig, og totalt overser den sikkerhedsafstand der er et lovmæssigt krav, ja så er jeg allerede dèr klar til at hive ham/hende/den/det, ud og gennembanke vedkommende ved næste lyskryds. Men gør det aldrig.. Det må være nul-tolerance... og tålmodighed - for når altid lige at tænke situationen igennem inden lyskrydset tongue.

Så jeg må være en tålmodig sjæl - med en nul-tolerance..  hmmm cool

Anmeld

30. januar 2012

Jeamie-vb

Har lige fundet to ting der gør mig utålmodig... Feks

Kommer hjem fra børnehave-aflevering og finder ud af kl 11.20 at min bror har pjækket fra skole, pga han kun skulle ha to timer, og først står op dèr... dalrer ned og tænder for tv`et, stiller brugt service på bordet ovenover opvaskemaskinen, ikke i, futter lidt rundt og siger så 'ej hvor er jeg altså bare træt' og dalrer ind på værelset igen !! mmmmmmiiifffff... BANG!!

Aftaler i morges med min mand at han skal eftersøge en pakke, ved posten. Telefon nummer og pakkenumer er lagt klar. Og pakken skal findes hurtigt, imens jeg er ude at køre en hel del her til formiddag. Jeg ringer nu her og får så at vide at det koster 40 kr at få den videresendt til denne adresse hvis den er afleveret forkert ! Jaaa ??? Men hvor er den ?? Det havde han ikke spurgt om, men det kunne han da godt.... hvis det skulle være...(?)... når altså han havde pause igen.... mmmmmiiiffff..... naaaa, gør det selv.

Anmeld

30. januar 2012

Jeamie-vb

Har i forøvrigt fået svar på jeres, længe ventende, spørgsmål ? smile

Anmeld

30. januar 2012

Meesalith-vb

Ja svaret kom, og må indrømme jeg godt kunne vente en måned eller to på den skuffelse :-) men den skal i det mindste ikke laves om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.