Børn der snorker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

als-vb

Ja min datter snorker. Meget! det er uanset om hun er forkølet eller ej, så snorker hun, hun nærmest konkurrere med hendes far i hvem der kan snorke højest eller med den underligste lyd.

Men jeg tænker lidt......er det normalt for små børn at snorke? kan man gøre noget? vokser de sig fra det igen? hun har faktisk altid snorket selv da hun var helt lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Begge mine unger snorker også ekstremt meget.....uanset om de er forkølet eller ej, om de ligger på siden, ryggen eller maven.....lægen siger ikke noget til det men trækker bare lidt på skuldrene og mener det nok går over med tiden.....så nu ser vi tiden an.....

Anmeld

23. januar 2012

als-vb

ja for tænker at begynde at fjerne polypper og andet måske ikke er en fed ting når de er så små.

Men tænker også bare på at hun kan blive drillet med det senere og på en fremtidig kæreste der muligvis vil gå ud af sit gode skin når min lille prinsesse først går i gang w00t

Anmeld

23. januar 2012

Titte-vb

Det kan have en betydning i forhold til sproget, hvis polypperne er for store, og ja, det kan også være derfor hun snorker så meget som du skriver hun gør. Nogle børn lyder som om de snakker med en kartoffel i munden, eller at tungen ligger tilbage i munden... Ofte er det et symptom på at polypperne er for store. Men dermed ikke sagt, at det bedste ville være at fjerne dem, det kan kun en ørelæge sige dig!

Anmeld

23. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Adam kan dæleme trække torsk i land.. Det må være fra hans fars side.. he he.

Hvis ikke det generer knægten, er der ingen grund til at pille noget. Mange ting vokser de jo fra.

Anmeld

24. januar 2012

Hobitten-vb

Min datter snorkede også en del.

Hun skulle have dræn i ørerne, og ved samme lejlighed fik hun fjernet polypper, fordi ørelægen mente de var store og generende.

Da vi skulle ind til hende mens hun var ved at vågne op sagde han: Hun må da have snorket helt vild, de var rigtig, rigtig store. Gav os besked på at holde lidt øje med om det lød til at de kom igen.

Hun var 4 år da hun fik dem fjernet. Jeg tror helt klart at de har påvirket hendes sprog, som endnu ikke er alderssvarende. (bliver 5 til marts)

KH Luskemor

Anmeld

24. januar 2012

als-vb

Tøsen er ikke påvirket sprogmæssigt, det er 'heldigvis' rent snorken. Men hold da op i disse dage hvor hun så også er forkølet er det jo som at sove ved siden af et tågehorn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.