Middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2012

Jeamie-vb

Tager jeres 3årige en lur på sofaen, i bilen på vej hjem fra feks børnehaven eller hvis i bare er ude at køre på 'det rigtige' tidspunkt ?

Min gør, og ligger feks lige nu hyggelig puttet under et tæppe - misundelsesværdigt, så måske skulle jeg gøre kunsten efter ? wink

Han sover fint om natten også (oftest ), så det er ikke fordi det halter dèr. Men jeg synes da hans søvnbehov er stort. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Nej det gjorde han ikke, og den lille på 2 år gør heller ikke...

MEN nu har mine børn heller ikke et stort søvnbehov.......de sover 10 timer om natten og så sover den mindste selvfølgelig til middag ved dp, men ikke mere end 1 1/2 time blink

Den store sov lidt på sofaen den uge hvor han startede i bhv. men ellers har han aldrig gjort det wink

Anmeld

21. januar 2012

Signe1704-vb

Vores datter på 4½ år lægger sig jævnligt til at sove når vi kommer hjem fra børnehaven. Så finder vi hende pludselig sovende på sofaen, i sengen eller nogle gange på gulvet.

I dag tog hun en middagslur på 3 timer, mens den lille på 2½ år kun sov 1 time til middag.

Det varierer lidt hvem af dem der har brug for det og hvor meget.

Anmeld

23. januar 2012

als-vb

Tøsen falde rikke i søvn sådan på sofaen midt på dagen, men hvis vi er ude at køre er det tit at hun falder i søvn på turen. Kun lige den første uge efter BHV start tog hun en middagslur på sofaen. Hun stoppede med middagsluren en måned før hun blev 3 og der var hun også meget svær at få til at sove, så vi besluttede at nu var det slut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.