Kunne I leve uden fjernsyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Webredaktøren-vb

... det tror jeg faktisk næsten ikke, at jeg ville kunne. Jeg elsker at se nyheder og alverdens skæve programmer på National Geografic og Discovery om områder, jeg ellers aldrig ville søge viden omkring.

I går var jeg på besøg hos nogen, der ikke har fjernsyn, og de ser så film og nyheder på computeren... jeg ville nu savne mit fjernsyn blush

Har I afskaffet jeres TV eller kunne I finde på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Jeamie-vb

NEJ !!! Jeg har gemt min erindring om at vi da jeg var barn, på et tidspunkt ikke havde det, i min traume-kasse bagerst i hjernen wink...

Jeg bruger det en hel del, også de små skæve som du skriver om. For ikke at tale om de meget nødvendige Disney kanaler.

Har en veninde længere nede af vejen som ikke har det, og til tider kan jeg godt lide tanken om det, men det lille slet ikke gå i vores familie. Vi har dannet et behov....

Anmeld

19. januar 2012

kongster-vb

Sagtens! Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set fjernsyn, men jeg tror det var på valgaftenen. Vi ser en del serier og film på DVD, så selv fjernsynsskærmen er jeg glad for, så jeg ikke skal nøjes med den lille computerskærm, men vi kunne godt undvære fjernsynskanalerne hvis det stod til mig (og min mand) Den eneste grund til vi har fjernsynskanaler er ungerne. De vil gerne se børnekanaler og så vil de gerne følge med i X-faktor og sådan noget 'lige som alle de andre'. Og da jeg synes der er grænser for hvor nørdede jeg skal gøre dem i forhold til deres kammerater, så har de fået lov at beholde fjernsynskanalerne :-)

Anmeld

19. januar 2012

als-vb

ville så gerne kunne sige ja. Men ser bare så meget tv, men glæder mig til min lille lokale AF beslutter sig for en mellempakke, så jeg ikke behøver den store og meget meget dyre pakke. Er dog fuldstændig imod at DR ikke er en betaling kanal og skal konkurrere på lige fod med alle de andre kanaler. For ville da ikke i min vildeste fantasi betale så mange penge for så dårlige kanaler.

Anmeld

19. januar 2012

Polyp-vb

ja - og gør det i perioder, når knægten er for kraftigt angrebet af analmagnetisme foran skærmen, ryger tv ud et par måneder...så læser vi og spiller spil

Anmeld

19. januar 2012

Webredaktøren-vb

Polyp SKREV:

ja - og gør det i perioder, når knægten er for kraftigt angrebet af analmagnetisme foran skærmen, ryger tv ud et par måneder...så læser vi og spiller spil

Vi har periodevis også kraftige restriktioner i forhold til børnene. F.eks. vil de gerne se morgen-TV, men det får de ikke lov til, da det kun giver konflikter for os om morgenen.

Vi har også regler om, at det ALTID er slukket under aftensmaden... dog ikke hvis der er vigtig sport såsom håndboldlandskamp i aften laughing men det er en sjælden undtagelse.

I weekenderne får de max. lov at se et par timer i streg, og så skal det slukkes, men jeg ville være meget ked af at undvære det helt.crying

Anmeld

19. januar 2012

Spunk-vb

I min studietid undværerede vi tv i omkring ½ år, da vores 14 år gamle arve-tv brændte af. Vi var for nærige til at købe et nyt, så vi undværede indtil svigermor syntes at det var synd og forærede os sit gamle. 

Havde frygtet det, men det var slet ikke slemt. Ser faktisk ikke så meget tv mere, men kan godt lide at hænge på sofaen og se med ½ øje mens jeg f.eks er på debatten eller snakker og krammer med manden.

Anmeld

20. januar 2012

Titte-vb

Jeg ville aldrig i livet undvære mit tv.. Elsker nyhederne, dokumentarerne, Discovery, National Geografi, udsendelserne om de skæve eksistenser m.m.... :)

Anmeld

2. februar 2012

Johannamor-vb

Uden problemer... et godt spil, en god bog eller forums... Ser faktisk meget sjældent tv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.