Kender i det.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Jeamie-vb

... at der kommer et tidspunkt hvor tanken om at pudse næse er langt mere smertefuld, end det at rende rundt med en fyldt bihulebetændelse ??? Det er der hvor jeg er i mit liv - lige nu blink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

als-vb

øv....ligesom når man når duppestadiet ved roskildesyge....

Anmeld

30. marts 2012

Louise_P-vb

Jeamie skrev:

rn ... at der kommer et tidspunkt hvor tanken om at pudse næse er langt mere smertefuld, end det at rende rundt med en fyldt bihulebetændelse ??? Det er der hvor jeg er i mit liv - lige nu blink

Faktisk skal man ikke pudse næse, når man har bihulebtændelse. Tværtimod skal man snuse indad, da bihulerne vender omvendt. Det er desværre en stor misforståelse. Bihulebetændelsen kan desuden med fordel behandles ved at lade saltvand løbe gennem næseborerne ned gennem bihulerne og videre ned i halsen. Pøj pøj med det ;)

Anmeld

30. marts 2012

Cilottemor-vb

Jeamie SKREV:

... at der kommer et tidspunkt hvor tanken om at pudse næse er langt mere smertefuld, end det at rende rundt med en fyldt bihulebetændelse ??? Det er der hvor jeg er i mit liv - lige nu blink

Hej

God bedring....:0)

Anmeld

30. marts 2012

Meesalith-vb

Louise_P SKREV:
Jeamie skrev:

rn ... at der kommer et tidspunkt hvor tanken om at pudse næse er langt mere smertefuld, end det at rende rundt med en fyldt bihulebetændelse ??? Det er der hvor jeg er i mit liv - lige nu blink

Faktisk skal man ikke pudse næse, når man har bihulebtændelse. Tværtimod skal man snuse indad, da bihulerne vender omvendt.

Det er desværre en stor misforståelse. Bihulebetændelsen kan desuden med fordel behandles ved at lade saltvand løbe gennem næseborerne ned gennem bihulerne og videre ned i halsen.

Pøj pøj med det

Ad, så skal man sluge snottet???

God bedring til dig Jeamie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.