Ser I håndbold-EM?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Webredaktøren-vb

Uha - aftenen byder på håndbold-drama... er det noget I sidder og gyser over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Signe1704-vb

Nej absolut ikke.

Fodbold VM og EM når Danmark spiller men ellers ikke.

Anmeld

18. januar 2012

babytrunte-vb

Jep, helt klart håndbold. Hvis jeg ellers kan komme til det. Men det hænder der er nogen der spænder ben for min plan..

Anmeld

18. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja delme ja....jeg ser alt det jeg kan komme til....

Men hold nu op det var ringe i aftes....sikke da et åndsvagt dommerpar, man skulle ligefrem tro de var blevet betalt for at dømme sådan....de turde jo ikke dømme imod Serbien blink

Og så spillede vi jo heller ikke særligt godt i anden halvleg....synes måske Wilbek skifter lidt for meget ud....Kasper Søndergaard spillede jo næsten fremragende i første halvleg hvorfor skulle han lige ud i anden halvleg blink

Xer fingre for de får en sejr mod Polen i morgen, har godt nok min tvivl med det spil de leverer, men spændende bliver det da ......

Anmeld

18. januar 2012

als-vb

Nej, kan knap få mig selv til at dyrke sport. Hvorfor skulle jeg spilde min tid på at se andre gøre det????
Har mødt mange af de fine herre i forbindelse med mit srbskæ og de fleste er opblæste nar hoveder der mener de er centrum af verden. Og sådanne typer burde ikke få dagens opmærksomhed. Argh hader sport i tv.

Anmeld

18. januar 2012

Polyp-vb

Nope - livet er for kort til både han- og hunbold!

Anmeld

19. januar 2012

Rikke74-vb

JA, selvfølgelig ser jeg herrehåndboldo-motion Har selv spillet håndbold i lidt over 10 år fra jeg var ca. 10 til 20. Kan godt savne selv at være på banen ind i mellem. Var inde og se mange kampe, da pigerne havde deres storhedstid fra midt 90´erne til midt 00´erne. Nu er jeg mest til mænnerne, da der er mere at kigge på og det går stærkere. Jeg råber, hujer og hepper og manden og jeg har lavet managerhold, så vi ser alle kampe.

Vi skal bare vinde i aften!!! Og har i øvrigt Eggert og Lindberg på managerholdet, så skal også bruge point.  

Lindberg har givet rigtig godt indtil videre. Men jeg var jo også en højre fløj, vi må jo holde sammen, hihitongue

Anmeld

19. januar 2012

Pia S-vb

Ser ikke håndbold men gerne fodbold!

Nu ved jeg ikke, i hvilken forbindelse Als har mødt dem, hun kalder de fine herrer, men jeg har dælme mødt mange fodboldspillere - både fra landsholdet og klubhold - og ingen af dem har været fine eller følt sig som verdens centrum. De har været søde og flinke og har haft tid til en snak med de mange, mange børn (og voksne) som ville hilse og have autografer. De ved jo godt, at de ikke er meget værd uden fans!

Anmeld

19. januar 2012

als-vb

Pia S skrev:

rn Ser ikke håndbold men gerne fodbold!

rn

rn Nu ved jeg ikke, i hvilken forbindelse Als har mødt dem, hun kalder de fine herrer, men jeg har dælme mødt mange fodboldspillere - både fra landsholdet og klubhold - og ingen af dem har været fine eller følt sig som verdens centrum. De har været søde og flinke og har haft tid til en snak med de mange, mange børn (og voksne) som ville hilse og have autografer. De ved jo godt, at de ikke er meget værd uden fans!

Mange af klubberne bruger det firma jeg arbejder fors tjenester. De komemr ind og smækker døren op og forventer de er foran alle andre kunder, højrtråbende og ja mildest talt har de fleste været uforskammet. Der er selvfølgelig nogle stykekr som bare er helt normale, det er desværre bar eikke flertallet. Nej når jeg ber om din mail adresse og tlf er det ikke fordi jeg syntes du er lækker og vil til at forfølge dig, men rent faktisk fordi vi skal bruge de information til at give dig dine oplysninger om de produkter du får og der er koder ol. der skal tilsendes. hvad tror du lige om dig selv og hvor uproffessionel regner du med jeg er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.