Brede buksebleer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Spunk-vb

Jeg synes at det er smart med buksebleer til at have liggende på badeværelset - de er lette at give på, når spunken står op efter et toiletbesøg. Indtil videre har vi prøvet dem fra Aldi og dem fra Rema1000. Men de er for smalle. For de først er de svære at trække op - det er nok nødvendigt for ellers kunne de vel ikke sidde ordentligt til. Men det er også som om lækagebarrierren bare sidder for langt inde på ballen - så de gerne vil glide op. For det første hjælper de jo så ikke, men spunken klager også over dem.

Nogen der kan anbefale gode buksebleer? De skal være svanemærkede så kender kun til änglamark og libero som endnu ikke er afprøvet, men gider helst ikke at købe 2 forskellige pakker bleer hvis de heller ikke duer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Altså vi har skiftet fra Pampers til Libero, da Libero er størrer i deres størrelser....

Dem er vi helt vild glade for......

Anmeld

17. januar 2012

Signe1704-vb

Vi bruger Libero og er godt tilfredse med dem.

Skal jeg sende dig en ble som du kan prøve? Kan udemærket forstå du ikke gider købe en hel pakke.

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

Signe1704 SKREV:

Vi bruger Libero og er godt tilfredse med dem.

Skal jeg sende dig en ble som du kan prøve? Kan udemærket forstå du ikke gider købe en hel pakke.

Hvor er du bare sød Signe! Nej, jeg tør godt købe en pakke, når jeg har fået en anbefaling - jeg kan altid sende dem videre til niecen som er et nips. Men kan jeg mon få et navn. Forsøgte faktisk at købe nogle libero i sommers, men de havde så mange forskellige navne og størrelser, så jeg gik sur i det og endte med nogle der ikke var buskebleer blush

Anmeld

17. januar 2012

Signe1704-vb

Libero up & go.

Vores dreng er 2½ år og vejer ca 14-15 kg og han bruger str. 6.

Anmeld

17. januar 2012

Signe1704-vb

17. januar 2012

Spunk-vb

Tak :-)

Mon ikke jeg kan genkende pakken nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.