Interviewdeltagere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Helle Winum-vb

Jeg er mor til to børn på hhv. 4 og 7 år og har i den forbindelse gjort brug af alle mulige forskellige informationskilder omkring alt lige fra flyverdragter over kost til opdragelse og udvikling. Jeg er ny på dette forum, og er her af to årsager. For det første er jeg nysgerrig i forhold til viden og overvejelser omkring mine egne børn. For det andet er jeg interesseret i at skabe kontakt til forældre, som kunne have lyst til at deltage i nogle interviews omkring det at være forældre i dagens Danmark. Jeg laver både solo og gruppeinterviews, og de skal bruges i forbindelse med mit speciale, som jeg skriver i pædagogik på syddansk universitet. Jeg håber meget på at få positive svar fra en masse forældre, som gerne vil dele deres erfaringer med mig. Alt vil naturligvis blive behandlet fuldstændigt anonymt og fortroligt og der vil til enhver tid være mulighed for at trække sit interview tilbage, og det vil så ikke blive anvendt.

Mvh. Helle Winum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Polyp-vb

velkommen til og spørg løs!

Anmeld

16. januar 2012

Helle Winum-vb

Mange tak for det, det vil jeg gøre smile Men det jeg leder efter er nu også folk, som vil stille op til et ansigt til ansigt interview - jeg rejser gerne landet rundt smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.