Vitsetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Meesalith-vb

Synes vi mangler en vitsetråd, så kom med alle jeres sjove, sjofle eller bare humoristiske vitser og billeder :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

min absolutte favorit (om end folk synes jeg er mærkelig): Hvorfor ligger der en ordblind hval på havets bund og griner? Fordi den har læst den er et pJattedyr.. ;)

Ellers er der lige et sjovt link her:

http://amtsavisen.dk/randers/25-taeske-sjove-laegejournaler

Anmeld

14. januar 2012

Signe1704-vb

Den var sjov, den med lægejournalerne. Har lige siddet og grædt af grin laughing

Anmeld

15. januar 2012

Happymummy-vb

Åååh ja - jeg har set den liste før, men den er stadig helt hyle-fantastisk laughing

Især nr 3...

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

Min absolutte yndlingsvits som også giver min søster tårer i øjnene: Hvordan får man fisk til at grine?

Man putter dem i kildevand!

Fra min mand kommer diverse Chuck Norris vitser (bær over, og vid at jo flere man hører jo sjovere er de):

Hvad sker der når Chuck Norris bader?

Chuck Norris bliver ikke våd - havet bliver Chuck Norris'et.

Anmeld

17. januar 2012

Polyp-vb

alt

Håber I kan se den nu...

Anmeld

17. januar 2012

Spunk-vb

Chuck Norris har sex med alle kvinder i verden én gang om måneden - og bagefter bløder de.

Når Chuck Norris laver armbøjninger er det ikke Chuck Norris der bøjer sig op og ned, men planten der hæver og sænker sig.

Der er 6.000.000.000 mennesker i verden - udelukkende fordi Chuck Norris lader dem leve!

Bare vent - om ca. 20 stk. af dem her kommer i til at fnise w00t

Anmeld

18. januar 2012

Signe1704-vb

Spunk SKREV:

Chuck Norris har sex med alle kvinder i verden én gang om måneden - og bagefter bløder de.

Når Chuck Norris laver armbøjninger er det ikke Chuck Norris der bøjer sig op og ned, men planten der hæver og sænker sig.

Der er 6.000.000.000 mennesker i verden - udelukkende fordi Chuck Norris lader dem leve!

Bare vent - om ca. 20 stk. af dem her kommer i til at fnise w00t

Vi glæder os wink 

Jeg er vist ikke helt inde i det Chuck Norris slang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.