tja, tjo..når man står i det, er det jo bare hverdag - og nogen skal jo være den nabo, der bliver ramt - men vi vidste jo godt, at udgange ville være døden - det var bare et spørgsmål om hvor lang tunnellen skulle være
Jeg valgte så at få den selvudvikling ud af det ,som jeg kunne - lukke flinkeskolen, ikke længere gå i et med væggen, holde fast i at uanset hvor lang tid det måtte tage VILLE jeg gennemføre min kandidatuddannelse. Flytte tilbage til Københavnsområdet - få knægten i en god skole og godt i vej
Rent karrieremæssigt har jeg så af pragmatiske grunde kørt lidt på vågeblus - som absolut velbetalt sekretøse nogle år - men nu er knægten så stor at han skal og kan selv, ny kæreste har været i stald i flere år (dog med separate boliger endnu), så da jeg nu alligevel er arbejdssøgende - søger jeg noget mere 'karriereagtigt'...og har en rigtig spændende samtale på bedding i næste uge...
..og er faktisk glad for at jeg ikke har det liv, der lå i kortene, da jeg blev gift i sin tid... for bortset fra det manglende arbejde og den der af lettere stramme pekuniære situation pt, så har vi et godt liv
Anmeld