Lige et hurtig spørgsmål angående kommunen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Orkide86

Hej piger..
Jeg vi er jo som nævnt før, flyttet, jeg er jo så flyttet til en ny kommune, nu skal jeg ha ringet så jeg kan få sygedagpenge af ny kommune, er det så den nye kommune jeg skal ringe til?
Og det hedder jo barsel fra den 10 okt? hvor skal jeg ha penge fra der når jeg ingen job har?
Håber i kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

kiroo

jeg ville kontakte kommunen med det samme enten dagpenge kontoret eller jobcenter, ved man skal søge forfra fra den dag man flytter ind i kommunen..

kitt 34+5

Anmeld

8. september 2009

Orkide86

Har lige snakket med dem og det er noget med det køre aftomatisk, siger gammel kommune, men sku lige ringe til ny kommune imorgen når de har telefon tid, så jeg er sikker på der sker noget

Anmeld

8. september 2009

TbCp

Mirjam123 skriver:

Har lige snakket med dem og det er noget med det køre aftomatisk, siger gammel kommune, men sku lige ringe til ny kommune imorgen når de har telefon tid, så jeg er sikker på der sker noget

Det er ihvertfald en god ide at gøre. Jeg flyttede kommune under barslen og fik at vide at det ville køre automatisk, men det gjorde det bare ikke. Så jeg stod næsten 2 mdr. uden indkomst, det var ikke så sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.