Hæklerier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Signe1704-vb

Jeg er begyndt at hækle fordi jeg så at en på facebook havde hæklet kaktusser og de var bare for fine. Så måtte jeg jo lære at hækle og så forsøge mig frem da jeg ikke kunne finde en opskrift. Nu tænkte jeg så lige at jeg ville vise resultatet herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Webredaktøren-vb

Skæææægt!!!

Hvor ser det godt ud - er det svært?

Og dejligt at se billeder i tråden o-klapperi

Anmeld

10. januar 2012

Jeamie-vb

Åhr ja !!!! Har du aldrig hæklet før ??? 

Tror ikke mit ville tilnærmelsesvis ligne dit hvis jeg prøvede smile... Sejt

Anmeld

10. januar 2012

Signe1704-vb

Det er faktisk ikke så svært. Nej jeg havde aldrig hæklet før. Startede med at hækle et par små stykker bare for at få fornemmelsen af det og hæklede så et tæppe til datterens dukke. Så kastede jeg mig ud i kaktusserne og dette er så resultatet.

Men hold da op det har taget tid. Troede lige jeg ville få dem lavet på en uges tid, men jeg begyndte i starten af december og er først blevet færdig nu (mangler egentlig en novemberkaktus mere, så den må jeg have lavet).

Anmeld

10. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Hvor er de seje Signe......de ser heeelt vild søde ud.....kunne være man skulle prøve at kaste sig ud idet.

Jeg hækler punge men det er nu heller ikke så svært wink

Hvordan har du helt præcis gjort ? Tænker at sådan nogen kunne være perfekte på bettefisens værelse da han spiser de ægte blomster vi har i huset wassat

Anmeld

10. januar 2012

Signe1704-vb

Heidi Nielsen SKREV:

Hvor er de seje Signe......de ser heeelt vild søde ud.....kunne være man skulle prøve at kaste sig ud idet.

Jeg hækler punge men det er nu heller ikke så svært wink

Hvordan har du helt præcis gjort ? Tænker at sådan nogen kunne være perfekte på bettefisens værelse da han spiser de ægte blomster vi har i huset wassat

Tak smile

Ja så gælder det i hvert fald om ikke at have giftige blomster.

Jeg har startet med at hækle tuberne og så syet dem sammen. Den hvor den ene 'arm' bøjer har jeg sat noget kraftig blomsterståltråd i.

Novemberkaktussen har jeg hæklet af sådan nogle ranker som buer ind og så sat ståltråd i.

De er alle syet på en rund hæklet bund (brun som jord).

Var det det du ville vide? Ellers må du lige uddybe hvad du præcis mener wink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.