Er godt nok inde i en periode hvor jeg føler mig lidt som en elendig mor.
Tøsen er jo 3,5 og virkelig trådt ind i 'selvstændighedsalderen' (kunne nu bedre lide det da det hed trodsalderen for sådan føler jeg det)
Tøsen sætter sig på bagben overfor ALT! om det så er tandbørstning, tøj på, ren ble, hvilket noget tøj, mad, hvilket mad og hvornår. Hvad man skal og hvad man må og hvad man gider!
Har været en meget lang weekend hvor jeg ikke føler jeg har andet end sagt nej, lad være, stop og diskuteret ALT!
Vores hverdag er ikke som sådan anderledes. Vi skal det samme hver morgen mad, tøj og tænder og ud af døren. Samme rutine hver morgen og på trods af det skal det hele være en stor diskutionsgruppen, mener hun.
Prøver at snakke med hende, tale normalt og bede pænt om at hun gør XX og så kommer trods monstret ellers bare op i hende.
Hun vil slet slet slet ikke lytte til mig. Var nød til at blive virkelig sur i går da hun ikke stoppede da jeg sagde stop og bare løb over vejen, uden at se sig for, heldigvis kom der ikke nogen biler, men hun lytter bare slet ikke og gør intet af det vi beder om. Nærmere det modsatte.
Ved godt det bare er en periode, men er fuldstændig brugt og føler mig bare ad lort når en hel weekend ender ud i skæld ud.
ARGH!
Anmeld