Crunchy Peanutbutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Jeamie-vb

MUUUUMS hvor smager det da bare for godt !!! Har aldrig smagt det før, men det er da bare skide godt ! Respekt for den der opfandt det. 

Har tit tænkt på om det mon var så godt som 'de siger på film'.og ja, tjek, det er det smile. Så da jeg dalrede rundt i netto hvor de tilfældigvis var, og på bud, så måtte det prøves.

Kan dog ikke lige forestille mig udgaven som sandwich klappet uden om jordbærsyltetøj ermm.... Det ser vi måske på en anden dag... hvor jeg igen har for meget fritid laughing... 

Ja jeg er ret nem at imponere silly. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Webredaktøren-vb

Selv er jeg ikke så meget til peanutbutter, men efter at have boet i USA i en periode kan jeg da byde ind med et par frække sandwich-muligheder, I andre kan muntre jer med :laugh: Den klassiske: Peanutbutter-jelly: Toastbrød med jordbærsyltetøj og peanutbutter (enten almindelig eller crunchy). Den søde: Peanutbutter-honey: Toastbrød med honning og peanutbutter (enten almindelig eller crunchy). Den sprøde: Toastbrød med almindelig peanutbutter og et salatblad, der tilfører sandwichen en dejlig sprød og knasende fornemmelse. God appetit :kok:

Anmeld

9. januar 2012

Titte-vb

Jeg kan ikke spise det..... Kan simpelthen ikke få det ned! Og efter min GBY opreation så kan jeg heller ikke tåle det!! Så der er jeg heldig :side:

Anmeld

9. januar 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha ha ha Peanutbutter-honey !!!! Fååårk manner grin... Så sover man da vidst ikke i 4 døgn pga sukkerchok smile..... Men tak for input. Det skal da prøves... 

Tjekkede lige kj ud... øj.. 2424... sq nok meget godt med det ène glas tongue

Titte : Hvad er det der gør du ikke kan tåle det ? Står det simpelthen stille i fordøjelsen ? Men ja, heldigt smile.

Nørdede lige lidt. Den allerførste variant af peanut butter 'opfandt' en tandlæge i 1819 som foreslog den til tandløse klienter der manglede noget let spiseligt og kalorie holdigt føde. Men det var først i 1904 at en botaniker lavede den del vi til dels kender i dag.... 

Der bliver solgt 250 000 glas om dagen... Så hvis jeg ikke havde købt mit ène var de kun oppe på 249 000... næææ hvor godt jeg gjorde det så wink

Anmeld

9. januar 2012

Titte-vb

Jeamie skrev:

rn Ha ha ha ha ha Peanutbutter-honey !!!! Fååårk manner grin... Så sover man da vidst ikke i 4 døgn pga sukkerchok smile..... Men tak for input. Det skal da prøves... 

rn

rn Tjekkede lige kj ud... øj.. 2424... sq nok meget godt med det ène glas tongue

rn

rn  

rn

rn Titte : Hvad er det der gør du ikke kan tåle det ? Står det simpelthen stille i fordøjelsen ? Men ja, heldigt smile.

rn

rn  

rn

rn Nørdede lige lidt. Den allerførste variant af peanut butter 'opfandt' en tandlæge i 1819 som foreslog den til tandløse klienter der manglede noget let spiseligt og kalorie holdigt føde. Men det var først i 1904 at en botaniker lavede den del vi til dels kender i dag.... 

rn

rn Der bliver solgt 250 000 glas om dagen... Så hvis jeg ikke havde købt mit ène var de kun oppe på 249 000... næææ hvor godt jeg gjorde det så wink

Fordi jeg har fået lavet en lille mavesæk, så jeg kunne tabe mig... Nu er der en direkte passage til tarmene, derfor får jeg det dårligt hvis jeg spiser for meget sukker og fedt, og i særdeleshed hvis jeg spiser begge ting på samme tid. Der er jo ikke noget mavesyre der kan omsætte min mad mere, men hellere det her end den overvægt på 74 kg jeg er sluppet af med!!

Anmeld

9. januar 2012

Signe1704-vb

Puhaa det kan jeg sgu heller ikke få ned.

Men god appetit wink

Anmeld

10. januar 2012

als-vb

så skal du prøve en lun bolle med peanutbutter og banan...er så klamt og sødt og FANTASTISK!!!!!

Anmeld

10. januar 2012

Jeamie-vb

als SKREV:

så skal du prøve en lun bolle med peanutbutter og banan...er så klamt og sødt og FANTASTISK!!!!!

Ha ha ha lyder sq næsten perverst, men det må prøves... Manden er faktisk igang med at lune en bolle til mig... en grovbolle så vi ikke kammer helt over og forbliver bare liiiidt 'sunde'silly... yeah right. Det er vidst lysår for sent...

Men wha... jeg drikker ikke, ryger ikke, går ikke med fremmede mænd, så lidt må jeg da vel synde  ??! laughing..

Hvor er det bare fedt med alle de forslag smile...

Anmeld

10. januar 2012

Pia S-vb

Min søn spiser peanutbutter og æble i toast. ELSKER det - jeg er lige ved at ørle bare ved tanken :side:

Anmeld

27. januar 2012

Jeamie-vb

w00t juhuuuuu.... Jeg fandt mere.. og denne gang biodynamisk, MED crunch.... w00t.... Så lidt sund er jeg vel så... eller.... hmm.... Biodynamisk ihvertfald.... 

Man kan faktisk få det til 49.-kr kg... !!! Total godt køb laughing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.